Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی تأکید کرد: این تور گردشگری که با ۴۰ نفر در قالب دو دستگاه مینی‌بوس شامگاه جمعه از شهرکرد عازم سمیرم اصفهان بود، در پلیس‌راه لردگان متوقف شده است.

جوادی تصریح کرد: با توجه به ثبت نکردن ساعت دو دستگاه خودرو مینی‌بوس حامل این تعداد گردشگر در پلیس‌راه شهرکرد با حکم مقام قضائی از حرکت آنان جلوگیری و این تور غیرمجاز به مبدأ در شهرکرد برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همچنین به‌خاطر تخلف رانندگان مینی‌بوس‌ها مبنی بر ثبت نکردن ساعت در پلیس‌راه شهرکرد دفترچه آنان به مدت ۴۵ روز از سوی پلیس توقیف شد.

جوادی اضافه کرد: توقف فعالیت تور غیرمجاز گردشگری از شهرکرد به سمیرم اصفهان با همکاری مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و مرکز پلیس‌راه لردگان انجام شد.

کد خبر 5018258

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری تورگردشگری میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دولت مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم