Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:09:58 GMT

نحوه طبقه بندی مشاغل کارگزارن روستایی اصلاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۰۹۸

نحوه طبقه بندی مشاغل کارگزارن روستایی اصلاح می شود

سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: در پی دو جلسه ای که روز گذشته و امروز ۱۷ شهریور ۹۹ با حضور نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی در محل مجلس شورای اسلامی و منطقه پاکدشت برگزار شد، تصمیم بر این شد ظرف یک ماه آینده بر اساس قانون کار، اصلاح طبقه بندی مشاغل این دسته از همکاران به صورت کامل اجرا و نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 صدری با اشاره به اینکه، مجموعه مدیران شرکت مخابرات ایران تمام تلاش خود را برای رفع موانع و پیگیری امور تمامی پرسنل به کار بسته اند، اظهار داشت: در پی این رویکرد، انعقاد قرارداد مستقیم با کارگزاران مخابرات روستایی سال گذشته به صورت کامل انجام شد.

وی از کارگزاران مخابرات روستایی به عنوان پیشگامان خدمت و سربازان مخابرات در مناطق محروم یاد کرد و افزود: کارگزاران روستایی در مناطق دور افتاده و محروم کشور نقش بسزا و ارزنده ای در ارائه خدمات مخابراتی دارند لذا ادای حقوق ایشان از اولویت های ما در شرکت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن عذرخواهی از کارگزاران مخابرات روستایی به خاطر زحماتی که روز گذشته متحمل شدند، از آنان به خاطر بردباری تا حصول نتیجه قدردانی کرد.

گفتنی است، کارگزاران مخابرات روستایی در بیانیه ای از تلاش های مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قدردانی و اذعان داشتند که هتک حرمتی که در خلال تجمع انجام شد از جامعه آنان نبوده و قویاً هرگونه بی حرمتی در این خصوص را محکوم می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران مدیرعامل شرکت مخابرات ایران کارگزاران مخابرات روستایی مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها