Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:28:44 GMT

هاورکرافت پیروزان تا پایان سال رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۱۱۴

دریافت 47 MB

در نیروی دریایی ارتش، ما سال گذشته رونمایی از پهپاد عمود پرتاب پلیکان را داشتیم و اکنون توانایی‌های آن را بهینه کرده‌ایم و در آینده نزدیک ممکن است ارائه‌ای داشته باشیم، این موضوع برای دشمنان باید غافلگیر کننده باشد.

در بالگردهای ضد زیردریایی هم به همین شکل است. ما پیشرفته‌ترین سونار دنیا، پیشرفته‌ترین تکنیک یافتن زیردریایی و پیشرفته‌ترین اژدر دنیا را برای حمله به زیردریایی در اختیار داریم و در بالاترین سطح فناوری موجود در بحث هوا دریا هستیم، اما توسعه ناوگان موکول به پیشرفت‌های دفاعی امنیتی جمهوری اسلامی در بحث پرواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار طراحی اولین هاورکرافت بومی برای نیروی دریایی از سال‌های پیش آغاز شد که من هم در آن گروه بودم و هاورکرافت پیروزان در مجموعه وزارت دفاع در حال ساخت است.

امیدوار هستیم تا پایان سال اولین فروند آن به نیروی دریایی ملحق شود که از نظر قابلیت‌ها با سنگین‌ترین هاورکرافت موجود نیروی دریایی برابری می‌کند.

کد خبر 5018257 محمد خضریان

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر دریادار حسین خانزادی نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران موشک بالستیک آزمایش موشکی موشک کوتاه برد موشک کروز موشک پاتریوت سامانه موشکی تاد موشک عماد حملات موشکی صنعت موشکی صنعت موشکی ایران تسلیحات موشکی نداجا پهپاد محرم 99 ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری عزاداران حسینی ایران شیوع کرونا فوتبال ایالات متحده امریکا بیماری کرونا امام حسین ع دین اسلام قربانیان کرونا عاشورا نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی

به گزارش خبرنگار مهر, دریادار فرامرز نصری صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر با بیان اینکه ارزش‌های کلیدی در نیروی دریایی و در حوزه تربیت داریم، محوری بودن تربیت و اولویت دادن به آن را از جمله محورها برشمرد.

وی التزام عملی به ارزش‌های دینی و تربیت جوان متناسب با تراز انقلاب اسلامی را از دیگر محورها بیان کرد وگفت: مهارت دینی, امنیتی، مهارت تخصصی و عمومی سپاری ۴ برنامه مهم ترسیم شده در این نیرو است.

وی با عنوان اینکه درحوزه‌های تجهیزاتی و فضای آموزشی نیز رشد خوبی داشته‌ایم, گفت: معلمی کار خلاقانه و عشق محسوب می‌شود.

دریادار نصری انگیزه بخشی را از مهم‌ترین کارهای معلمان بیان کرد و گفت: باید از روش‌های نوآورانه استفاده کنیم و محیط مناسبی را برای تربیت دانشجو فراهم کنیم.

وی مسائل تربیتی و آموزشی را در دانشگاه‌های نظامی حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه نقش الگویی دارد این مسئله کار را سخت کرده است.

کد خبر 6100014

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیرو‌های ترکیه در ماه جاری
  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • فناوری کوانتومی یک ضرورت برای نیروی دریایی است
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی
  • جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین