Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:26:16 GMT

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در ۱۷ شهریور

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۲۳۸

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در ۱۷ شهریور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین آمار و اطلاعات شیوع بیماری در مازندران را تشریح کرد.

‌سید عباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _دوشنبه ۱۷ شهریورماه_ اظهار کرد: طی این مدت زمان ۸۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تست‌های تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آخرین آمار بیماران بهبودیافته از کرونا در مازندران تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌های سطح استان مازندران مرخص شدند و تکمیل روند بیماری این افراد در منزل ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هم اکنون ۵۰۶ بیمار مشکوک به کرونا با علائم تنفسی کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی سطح استان مازندران بستری هستند.

وی ادامه داد: از تعداد کل موارد فعلی بستری در بیمارستان‌های مازندران ۱۴۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایمنا، طبق آخرین آمار و اطلاعات اعلامی از سوی وزارت بهداشت استان مازندران در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد.

کد خبر 443042

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا کرونا در ایران شیوع کرونا مازندران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار ویدیویی نوشت: در تحلیلی گفتم؛ با درآمد ۳۵ میلیارد دلاری نفت، ثبت تورم ۵۰-۴۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ قابل قبول نمی‌باشد و دولت نمی‌تواند ژست مبارزه با تورم بگیرد!

بلافاصله دستور تخریب صادر شد که زمان شما چنین بود و چنان…

میدانید دلیل اصلی عدم توفیق دولت سیزدهم در تحقق وعده کنترل تورم و نرخ ارز چیست؟

یک علت مهم این است که طی دو سال و نیم گذشته، این دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پول چاپ کرده است، یعنی پایه پولی در ۳۰ماه، ۱۱۵ درصد افزایش داشته است!

درحالیکه از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰، جمع این رقم، ۵۱۹ همت بوده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد