Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:53:12 GMT

سارق خودرو هنگام سرقت به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۲۶۵

سارق خودرو هنگام سرقت به دام افتاد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۷ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق خودرو هنگام سرقت به دام افتاد

با اقدام به موقع پلیس زابل سارق حرفه‌ای خودرو در حین سرقت یک دستگاه سواری پراید دستگیر شد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: بامداد امروز، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه به فردی که داخل یک دستگاه سواری پراید پارک شده مقابل بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل نشسته بود، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بیان داشت: با بررسی نامحسوس مأموران مشخص شد این فرد در حال یکسره کردن اتصالات سوئیچ خودرو می‌باشد که بلافاصله در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: این متهم ۳۲ ساله که توجیهی برای این عمل خود نداشت پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۵ فقره خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل درپایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت، خودروی خود را به تجهیزات امنیتی لازم مجهز و ازپارک کردن خودرو‌ها در نقاط کور و خلوت خودداری کنند.

سارق حرفه‌ای منزل با ۷ فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل با ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد‌هایی مشابه در سطح حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره تجسس این کلانتری قرار گرفت.

او  افزود: ماموران با حضور در صحنه‌های سرقت به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و سرانجام با انجام یکسری اقدامات تخصصی، متهم را که جوانی ۱۹ ساله بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، او را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این متهم که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس چیزی برای کتمان نداشت در تحقیقات تکمیلی به ۷ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: در راستای پیشگیری از سرقت منازل به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت مشاهده خودرو‌ها و افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰ تن شیر خشک قاچاق در "سراوان"

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف ۱۰ تن شیر خشک قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون باری خبر داد.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی گفت: روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "گشت" این شهرستان هنگام کنترل خودر‌های عبوری در محور "خاش-سراوان" به یک دستگاه کامیون باری که به سمت یکی از شهر‌های مرزی در حرکت بود، مشکوک شدند.

او  اظهار داشت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن تعداد ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی پودر شیر خشک قاچاق و فاقد مجوز‌های قانونی لازم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در ادامه با اشاره اینکه راننده قصد انتقال این محموله به کشور پاکستان را داشته تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او خاطر نشان کرد در این رابطه خودروی کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه شیرخشک قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان زابل فقره سرقت یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری تیبا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد یک هزار و ۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی البسه قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مربوط به حوزه قاچاق کالا را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097202

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا