Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@06:27:47 GMT

گوسفند زنده و خرید اینترنتی !

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۳۷۰

گوسفند زنده و خرید اینترنتی !

گوسفند زنده را می توانید از وب سایت دامکالا به راحتی خریداری کنید. وب سایت دامکالا بهترین محل برای خرید و فروش این محصول است. شما در این وب گاه می توانید هر گوسفندی را که دوست دارید را انتخاب و خریداری کنید. گوسفند زنده یکی از خرید هایی است که امروزه دیده می شود و امروزه این وب سایت به بهترین وب سایت برای خرید گوسفند تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دام کالا برای خرید و فروش محصول طراحی شده و شما می توانید از این وب سایت به راحتی خریداری کنید.

وب سایت دامکالا را انتخاب کرده و بهترین خرید گوسفند را تجربه کنید

دامکالا، خرید آسان گوسفند

شما می توانید هر نوع گوسفندی را که دوست دارید را از این وب سایت خریداری کنید. محصولات این مجموعه همه گوشتی و پروار هستند و برای مراسم عید قربان یا عقیقه مناسب هستند. شما در این وب سایت می توانید همه محصولات را مشاهده کرده و محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید. شما می توانید محصول مورد علاقه خود را از وب سایت دامکالا مشاهده کرده و در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنید.

خرید آسان از دامکالا

شما می توانید از وب سایت دام کالا، محصول را خیلی راحت خریداری کنید و خرید از این وب سایت ساده و راحت است و شما فقط با یک کلیک می توانید محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید. توصیه می کنیم که به سراغ سایر وب سایت ها نروید و وقت و هزینه خود را در  وب سایت هایی که در زمینه فروش گوسفند زنده متخصص  نیستند تلف نکنید. خرید راحت و آسان موجب شده که هر روز بر تعداد خریداران و مشتریان افزوده شود.

مشتریان این وب سایت از سراسر شهر تهران و کرج بوده و همه خریداران نسبت به خرید آسان با قیمت مناسب محصولات اذعان کرده اند. مشتریان دائمی و وفادار همیشه و در همه اوقات سال، محصولات را خریداری می کنند. راحتی و قیمت مناسب باعث شده که هر ماه بر تعداد مشتریان افزوده شود و به همین دلیل بر تنوع محصولات افزوده می شود تا از هر لحاظ بتوان نظر و سلیقه آن ها را تامین کرد.

خرید گوسفند زنده به رایگان ارسال می شود

فروش در دامکالا

هیچ وب سایتی مانند دامکالا در کار فروش گوسفند متخصص نیست. کلیه پرسنل این مجموعه در تهیه و تامین گوسفند و ارسال آن به خریداران و مشتریان متخصص و مجرب هستند و محصولات که همگی بهداشتی و سالم هستند را برای خریداران و مشتریان دائمی این وب سایت ارسال می کنند. این وب سایت برای خرید و فروش گوسفند زنده طراحی شده و شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را مشاهده کرده و خریداری کنید.

خرید راحت و گزینشی در دامکالا

خرید گزینشی همانی است که شما می توانید محصول مورد نظر خود را در هر اوقاتی از شبانه روز خریداری کنید و بعد از طی شدن مراحل اداری و اجرایی، محصول را درب منزل تحویل بگیرید. می توانید همه مشخصات محصول را مشاهده کرده و بعد از مقایسه، همانی را که مدنظر شما و توجه شما را بیش تر جلب کرده را خریداری کنید.

خرید راحت و ساده باعث جذب مشتریان جدید به این وب سایت می شود و شما می توانید هر ماه محصولات جدیدی را شاهد باشید که باعث می شود تا هر ماه بر تنوع محصولات این وب سایت افزوده شود و به دلیل تنوع محصولات است که مشتریان و خریداران دوست دارند که از این وب سایت محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنند.

وب سایت دامکالا، برای خرید و فروش گوسفند بهترین است

قیمت مناسب خرید گوسفند زنده در وب سایت دامکالا

زمانی بخواهید در وب سایت غیر تخصصی دام، گوسفند را خریداری کنید با قیمت هایی مواجه می شوید که اصلا منطقی نیست ولی در این وب سایت قیمت ها منطقی و مناسب است و شما می توانید با مقایسه قیمت های این وب سایت با سایرین ، بهترین خرید را انجام دهید. قیمت مناسب برای خرید گوسفند زنده موجب شده که بسیاری از خریداران و مشتریان به این وب سایت جذب شده و محصولات مورد علاقه خود را به سادگی چند کلیک خریداری کنند.

ساده ترین روش خرید از وب سایت دامکالا

خرید گوسفند و بز از وب سایت دامکالا به قدری ساده است که شما می توانید به راحتی محصول مورد علاقه و دلخواه خود را خریداری کنید. این وب سایت از هر جهت برای مشاهده و خرید و فروش گوسفند زنده و سایر محصولات دامی ساده بوده و خریداران و مشتریان می توانند به سادگی با چند کلیک محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند.

این که خرید به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود خود مزیت بزرگی است و به همین دلیل اکثر خریدارانی که از سایر وب سایت ها گوسفندی را خریداری کرده اند دوست دارند که فقط از این وب سایت، محصول خود را خریداری کنند. 

نتیجه گیری

وب سایت دامکالا بهترین وب سایت برای خرید گوسفنده زنده است و هیچ وب سایتی به این اندازه ساده و راحت نیست. همه مشتریان و خریداران می توانند به سادگی محصولات مورد نظر خود را یافته و کلیه مشخصات آن ها را مشاهده کرده و در نهایت با چند کلیک، آن را خریداری کنند. راحتی و قیمت مناسب باعث شده که هر ماه بر تعداد مشتریان افزوده شود و به همین دلیل ما امروزه شاهدیم که میزان فروش گوسفند و سایر محصولات دامی از این وب سایت رو به افزایش است و هر ماه بر نرخ فروش آن هم افزوده می شود.

کد خبر 547221

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خریداران و مشتریان مشاهده کرده برای خرید و فروش خریداری کنید خریداری کنند شما می توانید وب سایت خرید گوسفند گوسفند زنده فروش گوسفند افزوده شود قیمت مناسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن

بازار‌های مسکن و اجاره باید منتظر تحول بزرگی در حوزه آگهی باشند. اگر مسئولان وزارت راه وشهرسازی روی حرفشان بمانند، از یک هفته دیگر با حذف آگهی‌های دروغی و مشقی و تکراری از سکو‌های اینترنتی، بساط قیمت‌سازی برای آشفته‌کردن بازار مسکن جمع خواهد شد.

درج آگهی مسکن به‌شرط اصالت

به‌ گزارش همشهری، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید: طبق مصوبه شورای‌عالی مسکن، برای انتشار آگهی مسکونی در سکو‌های اینترنتی باید احراز هویت مالک و کدپستی انجام شود و با این کار، عملا انتشار آگهی، احراز هویت آگهی‌دهنده، مالک و کدپستی ملک (ثبت‌شده در سامانه ملی املاک و اسکان) امکان‌پذیر نیست.

ابوالفضل نوروزی می‌افزاید: بعد از چند ماه هماهنگی و تأمین زیرساخت، در جلسه دیروز با مسئولان سکو‌های آگهی مسکن، آخرین وضعیت اجرای مصوبه شورای‌عالی مسکن بررسی و مقرر شد ایرادات موجود ظرف یک هفته برطرف شود؛ درغیراین صورت بخش املاک آن‌ها مسدود خواهد شد.

او درباره پیشرفت این کار گفت: ارتباط ۲ سکوی بزرگ آگهی مسکن با سامانه‌ها برقرار شده است.

یکی از سکو‌ها مصوبه را کامل اجرا کرده و باید برخی ایرادات جزئی ساماندهی شود؛ اما یکی از سکوها، آنگونه که مدنظر قانون بوده عمل نکرده و باید در این یک هفته آن را اصلاح کند.

نوروزی می‌گوید: طبق مصوبه شورای‌عالی مسکن، آگهی مسکن باید بعد از استعلام از سامانه ملی املاک و اسکان منتشر شود؛ اما یکی از سکو‌ها بعد از انتشار آگهی، امکان استعلام آن را برای مردم فراهم کرده که اگر خواستند بتوانند استعلام بگیرند.

به‌گفته نوروزی، این شیوه با آنچه قانون برای ممانعت از نشر آگهی دروغ، تکراری و بدون اصالت داشته مغایر است و باید در فرصت مقرر اصلاح شود.

مقررات جدید آگهی مسکن در سکو‌های اینترنتی

انتشار آگهی مسکن به‌شرط اصالت فقط یک بخش از قواعد جدیدی است که برای سکو‌های اینترنتی وضع شده است. آنگونه که مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید، پلتفرم‌ها باید از انتشار آگهی‌های مربوط به فروش امتیاز مسکن دولتی (نهضت ملی مسکن) نیز که طبق قانون ممنوع است، جلوگیری کنند.

نوروزی همچنین جلوگیری ازدرج آگهی پیش‌فروش‌های غیرقانونی را از تکالیف سکو‌های اینترنتی در قانون جدید عنوان می‌کند و می‌گوید: پیش‌فروش مسکن فقط بعد از دریافت مجوز، قانونی است و درج آگهی پیش‌فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست.

او تأکید می‌کند: دولت در کنار برنامه‌ریزی برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن، تأمین ۵۰ هزار هکتار زمین برای این نهضت، اجرای قانون جوانی جمعیت و تخصیص زمین به خانوار‌های مشمول و... هر اقدامی را که احساس کند یک درصد به نفع حوزه مسکن است پیاده می‌کند و وضع و اجرای این قانون برای آگهی‌ها هم در همین چارچوب قرار دارد.

چرا اصالت‌سنجی آگهی لازم است؟

کسانی که برای خریدوفروش یا اجاره مسکن مجبور به گشت‌وگذار در دریای آگهی‌های اینترنتی بازار مسکن هستند، خوب می‌دانند که یک آپارتمان می‌تواند با توضیحات و حتی قیمت‌های مختلف از سوی چند منبع آگهی شود. در این میان، آگهی‌های زیادی به‌خصوص در بازار اجاره دیده می‌شود که مناسب به‌نظر می‌رسد و مدت کوتاهی از انتشار آن می‌گذرد؛ اما بعد از تماس تلفنی، آگهی‌دهنده می‌گوید: «موجود نیست. اجاره رفت، مالک منصرف شد...». فارغ از اینکه قصد و غرض منتشرکنندگان این آگهی تکراری و دروغ چیست، تأثیر این آگهی‌ها، چیزی جز سردرگمی مردم، مخدوش شدن قیمت‌ها و تغییر دادن قیمت برآوردی بازار نیست و بر همین اساس در همه دوره‌ها، برنامه‌هایی برای کنترل و ساماندهی آگهی‌های مسکن در دستور کار قرار گرفته است. بدترین اقدام، حذف قیمت از آگهی‌ها بود که خوشبختانه در دوره جدید، مورد تأیید متولیان حوزه مسکن نیست و نتیجه‌اش قاعده‌مند کردن آگهی‌ها با اصالت‌سنجی آنهاست.

نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید: در شرایط فعلی، افراد می‌توانند بازار را با انتشار آگهی‌های غیرواقعی، رفتار بازار و برآورد‌های قیمتی آن را تحت‌تأثیر قرار دهند به‌گونه‌ای که حتی برآورد‌های یک فروشنده واقعی نیز تحت‌تأثیر آگهی‌های دروغ آن‌ها تغییر کند. به‌گفته او، اصالت بخشی به آگهی‌ها تا حد زیادی از قیمت‌سازی و متشنج کردن بازار جلوگیری می‌کند و اثر القایی و تورم انتظاری حاصل از آن را از بین می‌برد.

 

دیگر خبرها

  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)