Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:12:04 GMT

شوخی جالب لینه کر با مسی و لباس سوم بارسا(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۵۶۳

شوخی جالب لینه کر با مسی و لباس سوم بارسا(عکس)

گری لینکر مجری معروف انگلیسی و ستاره سابق بارسلونا شوخی جالبی با طرح پیراهن سوم این باشگاه انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌ها بود که بحث جدایی لیونل مسی از بارسلونا بسیار داغ دنبال می‌شد و به تیتر یک تمام خبرگزاری های دنیا تبدیل شده بود؛ موضوعی که نگرانی هواداران بلوگرانا را به همراه داشت اما نهایتاً این فوق ستاره آرژانتینی طی روزهای گذشته در مصاحبه ای با سایت گل اعلام کرد که یک فصل دیگر در این طرح ماندگار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این مدت شوخی های زیادی نیز با بحث جدایی لیونل مسی از بارسلونا انجام شد و بسیاری از چنین منظر به این موضوع نگاه کرده بودند. کاری که حالا مجری معروف انگلیسی و ستاره سابق بارسلونا یعنی گری لینه‌کر نیز به نوعی آن را انجام داده است.


در همین رابطه ساعتی پیش باشگاه بارسلونا به شکل رسمی از پیراهن سوم خود برای فصل جدید رونمایی کرد که رنگ صورتی آن در نوع خود جالب توجه و کمی عجیب به نظر می رسید؛ موضوعی که با واکنش گری لینه‌کر روبه‌رو شد و او در توئیتی شکل این لباس را به علت درخواست لیونل مسی برای جدایی ربط داد. لینه کر نوشت: "حالا می فهمیم که چرا مسی قصد جدایی داشت."

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی گری لینه کر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی گری لینه کر لیونل مسی لینه کر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی، دو تیم بارسلونا و لیورپول از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19 به مصاف هم رفتند. لوییس سوارز و لیونل مسی (2) گلزنان بارسلونا در این مسابقه بودند. گل دوم لیونل مسی در این مسابقه که روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رسید، ششصدمین گل این بازیکن آرژانتینی با پیراهن بارسلونا بود.

دانلود (12.8MB)

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!