Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخاطبان الف می توانند، سوالات خود را از آقای الحسینی درباره مسائل پیش آمده در خصوص شبکه شاد ، امکانات یا کاستی‌هاي آن مطرح تا در هفته آینده پاسخ های خود را از وی دریافت نمایند.
 سوالات خود را در بخش نظرات (دیدگاه کاربران) در انتهای همین صفحه نوشته و ارسال کنید.

چند نکته درباره پرسش ها

۱- لطفا از اظهار نظر به جای پرسش خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- پرسش كاربران دیگر را ببینید و از ارسال پرسش‌های تکراری پرهیز نمایید.

۳-  پرسش‌ها را ويرايش و کوتاه کنید.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد

به گزارش ورزش‌ سه، سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر نسبت به پرسپولیس که فقط به کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول فکر می‌کرد، با آرامش بیشتری وارد زمین شد و وقتی سوت پایان به صدا درآمد مورایس به چیزی که در ذهن داشت و تیمش را برای رسیدن به آن آرایش داده بود، دست پیدا کرده بود. 

مورایس در نشست خبری هم پس از صحبت درباره مسائل فنی مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، اما در ادامه با سوالی مواجه شد که سبب شد این مربی پرتغالی تازه مشرف شده به دین اسلام از کوره در برود و اقدام به ترک نشست کند. 

سوالی که مورایس را مجاب کرد تا نشست خبری را ترک کند، درباره ستاره‌های تیمش بود و خبرنگار از او پرسید که آیا می‌توان دلیل عدم نتیجه‌گیری سپاهان را خرید ستاره‌های پرشمار و عدم توانایی باشگاه در مدیریت آنها عنوان کرد؟

ترک نشست از سوی مورایس در حالی رخ داده که این مربی پرتغالی معمولا در نشست‌های خبری به سوالات مختلف و حتی بی‌ارتباط با مسابقه پاسخ می‌دهد، اما پس از طرح این سوال تصمیم به ترک سالن خبری گرفت.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد