Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@03:47:06 GMT

جزئیات ماجرای دستگیری سلطان قبر

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۷۳۰۱

جزئیات ماجرای دستگیری سلطان قبر

به گزارش افکارنیوز، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری درباره بازداشت متهم دریافت کننده مبالغ غیرقانونی حق دفن و کفن در آرامستان ها اظهار کرد: در فضای مجازی مطرح شده بود که فردی اقدام به اخذ مبالغ زیادی برای حق الدفن در قبرستان ابن بابویه کرده است.

اخبار اجتماعی-او با بیان اینکه ما در فضای مجازی فراخوان دادیم و از افراد شاکی درخواست شد شکایت خود را اعلام کنند، گفت: ۴ نفر شاکی بودند که از فردی ۴۲ میلیون و فردی دیگر مبالغی همچون ۵۵ میلیون تومان دریافت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نو فرستی اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد مبالغ اخذ شده غیرقانونی است و مبلغ منصوبی برای حق الدفن نیست.

او با بیان اینکه این فرد کمتر از ۵ میلیون تومان به مدیریت آرامستان ابن بابویه تحویل می‌داده و باقی مبالغ را تصاحب می‌کرده، افزود: بعد از اعلام فراخوان متهم مطلع و متواری شد.

نوفرستی با بیان اینکه متهم با صدور برگه بازداشت بازپرس بازداشت و به شعبه مذکور اعزام شد، ادامه داد: این متهم اخذ مبالغ را پذیرفته است.

او با بیان اینکه احتمال می‌دهیم که شکایت‌های بیشتری در این خصوص وجود داشته باشد، گفت: از شاکی‌های این متهم دعوت می‌شود برای اجرای عدالت و پیشگیری از جرایم مشابه در آینده و برای پیگیری جرم به دفاتر قضایی محل سکونت خود مراجعه کنند.

دادستان شهرستان ری با بیان اینکه حسب مطالبی که در فضای مجازی منتشر شد نشان می‌دهد که این فرد در بقای متبرکه دیگر نیز این اقدام را انجام داده است، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد این عملکرد در مناطق دیگر ضعیف بوده و این فرد صرفاً در آرامستان ابن بابویه دست به این اقدام می زد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دفن آرامستان بازپرس بهشت زهرا دفن و کفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا

دادستان کلاله از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله ای خبر داد و گفت: ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی "یسنا" دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان 4 مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌ پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه 13 اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش