Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:31:17 GMT

زلزله ۴.۴ ریشتری محمله را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۷۳۸۰

زلزله ۴.۴ ریشتری محمله را لرزاند

گروه استان‌هاـ بامداد امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ در مقیاس ریشتر «محمله» در استان فارس را لرزاند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، صبح امروز ساعت 6:04 دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.4 در مقایس ریشتر منطقه «محمله» در استان فارس را لرزاند.

براساس اطلاعات اولیه که از این حادثه منتشر شده است این زلزله که عمق 5 کیلومتری سطح زمین به‌وقوع پیوسته در  اغلب شهرستان‌های استان فارس و بخش‌هایی از استان بوشهر احساس  و باعث نگرانی ساکنان منطقه شده است به صورتی که برخی از ساکنان برای حفظ امنیت خود به خیابان‌ها آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که با توجه به زمان وقوع زلزله چون اغلب افراد درحال آماده شدن برای آغاز روز خود بوده‌اند احتمال بروز خسارات جانی حداقل برآورد شده هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از ابعاد این حادثه طبیعی در دست نیست، اما گروه‌های امداد و نجات با تجهیزات مورد نیاز هم اکنون در محل حادثه و همچنین مناطق اطراف مشغول ارایه خدمات و برآورد خسارات احتمالی هستند.

لازم به یادآوری است که «محمله» در گذشته‌ها زلزله قدرتمندی را تجربه کرده و به دلیل تخریب بالا و از بین رفتن زیرساخت‌های شهر قدیمی، ساکنان برای ساخت مجدد محل زندگی خود با کمک نهادهای مسئول در دوکیلومتری شهر اصلی دوباره اقدام به ساخت شهری جدید  کنند.

آخرین اخبار از زلزله گلستان| کمک‌رسانی تیم‌های هلال احمر به زلزله زدگان؛ لزوم تدابیر لازم در وضعیت قرمز کرونا در رامیانگزارش ویدئویی| روایت ‌روستائیان رامیان از زلزله 5.1 ریشتری بامداد امروز / خانه‌هایی که دیگر قابل زندگی نیستندزلزله «رامیان» به روایت تصاویر

 

اطلاعات زلزله صبح امروز 

 بزرگی: 4.4
 محل وقوع: استان فارس - حوالی محمله
 تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1399/06/18 06:04:18
طول جغرافیایی: 53.25
عرض جغرافیایی: 27.78
عمق زمین‌لرزه: 5 کیلومتر

 نزدیک‌ترین شهرها:
18 کیلومتری محمله (فارس)
21 کیلومتری خنج (فارس)
30 کیلومتری علامرودشت (فارس)
     
 نزدیکترین مراکز استان:
215 کیلومتری شیراز
268 کیلومتری بوشهر

خبر درحال تکمیل ....

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار خاطر نشان کرد: کاهش پرونده‌های قضائی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشور از طریق نظارت ماهواره‌ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزها، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوزها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

کد خبر 6087229

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران