Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مریم وفاخواه» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقاتی که هفته گذشته برگزار شد برای نخستین بار انتخابی تیم ملی اسکیت روی یخ زنان در راستای اعزام به مسابقات کاپ آسیا بود. این رقابت‌ها در سال ۱۴۰۰ در فیلیپین برگزار می‌شود. می‌توانیم این نوید را بدهیم که در این سال اولین مدال تیمی اسکیت هاکی روی یخ زنان را از آن خود خواهیم کرد و عزممان را جزم کردیم تا حتما این مدال را بدست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از استان‌های مختلف در انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ حضور داشتند و  در زمانی که «مارینا فاگوآگا» سرمربی فرانسوی تیم ملی در ایران حضور ندارد، هدایت تیم بر عهده «اعظم سنایی» مربی بین‌المللی و کاپیتان تیم ملی خواهد بود. اکنون به دنبال برگزاری اولین اردو برای ملی‌پوشان هستیم.

نایب رییس زنان فدراسیون اسکیت گفت: در واقع مسابقات کاپ آسیا در فیلیپین نخستین تجربه ملی‌پوشان هاکی روی یخ است. تیم ملی اینلاین هاکی زنان در سال ۹۸ در کاپ آسیا در کره‌جنوبی موفق به کسب برنز شده بود. با توجه به شرایط کرونا همه بازیکنان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در انتخابی حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در کمیته فنی تعداد بازیکنان اعزامی به کاپ آسیا و برنامه اردوهای تیم ملی اعلام می‌شود. تا اردیبهشت ۱۴۰۰ باید ببینیم با بهبود کرونا چه شرایطی برای برگزاری کاپ آسیا در نظر می‌گیرند. تعداد بازیکنان هم خیلی زیاد نیست تا بخواهیم نگران مسایل بهداشتی باشیم. اعزام بازیکنان زن و مرد با هم صورت می‌گیرد.

وفاخواه ادامه داد: امیدوارم شرایط کرونا بهتر شود و این مسابقات دوباره به روال عادی بازگردد اما فدراسیون در این مدت تلاش کرده تا کلاس‌های آنلاین مربیگری و مسابقات مجازی  را برگزار کند و مسابقات را به صورت محدود با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار کنیم.

برچسب‌ها فدراسیون اسکیت فیلیپین اختصاصی ایرنا اسکیت هاکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت فیلیپین اختصاصی ایرنا اسکیت هاکی فدراسیون اسکیت فیلیپین اختصاصی ایرنا اسکیت هاکی کاپ آسیا تیم ملی روی یخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت

رافا یوسته اخبار منتشر شده پیرامون ادامه همکاری با ژاوی را تأیید  کرد.

طرفداری | رافا یوسته با قاطعیت از ژاوی حمایت کرد.

در جریان جلسه روز گذشته میان ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، تکلیف آینده نیمکت بارسلونا مشخص شد. ژاوی پس از توافق نهایی با سران باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر سرمربی بارسا خواهد بود. ژاوی که طی ماه‌های اخیر بارها جدایی خود را از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌واناری‌ها گرفت.

 

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

رافا یوسته، نایب‌رییس باشگاه بارسلونا ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون آینده ژاوی، به حمایت قاطع از این سرمربی پرداخت. یوسته پس از پایان جلسه با ژاوی در مصاحبه با خبرنگارانی که کنار منزل خوان لاپورتا جمع شده بودند، گفت:

هیئت‌مدیره بارسلونا در خصوص ادامه حضور ژاوی اتفاق نظر دارد. ما هرگز به دنبال سرمربی دیگری نبودیم. به ژاوی اعتماد داریم. دکو 100 درصد به ژاوی اعتماد دارد. ناکامی قطعاً عواقبی دارد، بله. اما باید با جزئیات به آن نگاه کرد. ما این فصل به خوبی رقابت کردیم و سطح بازی تیم نیز پیشرفت کرده‌است. ژاوی کسی است که جرئت و جسارت دارد. 

امیدوارم در ماه نوامبر به ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ برگردیم. ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد، زیرا تا زمانی که زندگی وجود دارد، امید هم وجود دارد. من می‌خواهم ژاوی سرمربی بارسلونا از نیوکمپ جدید باشد. ما می‌خواهیم دوباره تاریخ‌سازی کنیم و این کار را با ژاوی انجام خواهیم داد. ما کاتالانی هستیم. این پروژه هم‌چنان ادامه دارد، به خصوص با بازیکنان بومی. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند