Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@18:35:02 GMT

مقصد بعدی ستاره جذاب استقلال ؛ جدایی قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۷۴۹۶

مقصد بعدی ستاره جذاب استقلال ؛ جدایی قطعی شد؟

گویا مدافع استقلال قصد دارد فوتبالش را در پرتغال دنبال کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عارف غلامی مدافع استقلال، ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

غلامی که در ابتدای لیگ نوزدهم به استقلال پیوست، در زمان حضور استراماچونی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت ولی با جدایی این مربی، نتوانست روزهای درخشانش در نیم فصل نخست را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا غلامی به دلیل بندی که در قراردادش وجود دارد و به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش، توانسته قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کند.

برخلاف گمانه زنی هایی که در فضای مجازی از مقصد غلامی می شود، این بازیکن قصد حضور در شهرخودرو را ندارد و مقصد این مدافع، حضور در تیم بواویشتای پرتغال است.

ظاهرا مذاکرات عارف غلامی با این تیم پرتغالی از مدت ها قبل تر شروع شده بود و حالا این بازیکن جدیدترین لژیونر فوتبال ایران لقب می گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی عارف غلامی استراماچونی استقلال تهران عارف غلامی مدافع استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است