Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-09@13:17:02 GMT

سود ۱۲۳۳ ریالی برای "ونیکی"

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۷۸۸۰

سود ۱۲۳۳ ریالی برای 'ونیکی'

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۲۳۳ ریال کنار گذاشت که نسبت گزارش حسابرسی نشده تغییری مشاهده نمی شود.

 شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۸ هزار و ۶۳۰ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۳۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۳۵ درصدی برخوردار است.
در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، تغییری مشاهده نمی شود.
شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۳۶ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته مبلغ ۱۹ هزار و ۵۶۱ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال اعلام کرده است.
یادآوری می‌شود "ونیکی" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۵۲ ریال و سود خالص را ۳ هزار و ۶۷۶ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال قید کرده است.
همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یاد شده، با افزایش ۲۶۰ هزار و ۷۱۳ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال به ۳۵۴ هزار و ۹۷۰ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۸ هزار و ۶۸ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال معادل ۲۹ هزار و ۳۶۱ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال محاسبه شد.
"ونیکی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ هزار و ۱۴۰ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۰ هزار و ۴۷ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال سود کسب کرد.
شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱ هزار و ۴۸ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت سرمایه گذاری ملی ایران سود سهم ونیکی حسابرسی شرکت سرمایه گذاری ملی ایران حسابرسی شده میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی

ایتنا - گفتنی است، کوتاه شدن زمان بررسی، اجرا و تصویب این وام نسبت به دوره‌های گذشته، اصلی ترین مزیت آن نسبت به دوره‌های گذشته است؛ به طوری که پیش از این، ۲ ماه الی ۷۵ روز زمان لازم بود تا وام تصویب شده به بانک عامل برسد. اما در شرایط کنونی، این زمان حداکثر به یک ماه کاهش یافته است.
مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب‌ و کارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب‌ و کارهای حقیقی است و نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مهدی مظفری با بیان این مهم که اعطای وام براساس تبصره ۱۸ آیین نامه «حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» صورت می‌گیرد، درباره جزییات بیشتر این خبر اظهار کرد: این وام به دسته‌ای از کسب و کارهای حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا و یا ارائه خدمات بر روی سکوهای مشمول هستند.

به گفته وی، این سکوها شامل ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله می‌شود.

مظفری با اشاره به وجود دسته‌بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت، در خصوص چگونگی فرآیند ثبت درخواست وام بیان کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://۱۶۴۹.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند. پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

گفتنی است، کوتاه شدن زمان بررسی، اجرا و تصویب این وام نسبت به دوره‌های گذشته، اصلی ترین مزیت آن نسبت به دوره‌های گذشته است؛ به طوری که پیش از این، ۲ ماه الی ۷۵ روز زمان لازم بود تا وام تصویب شده به بانک عامل برسد. اما در شرایط کنونی، این زمان حداکثر به یک ماه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان
  • اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تملک صحرای پرتمان
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • اجرای طرح زنجیره ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس