Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سایت عراقی از تاثیر بالای بشار رسن در ترکیب پرسپولیس سخن به میان آورد و تاکید کرد که این هافبک باتجربه امید سرخ پوشان برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا است.

 به نقل از المدی، باشگاه پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر ایران تصمیم گرفت که قرارداد بشار رسن هافبک عراقی خود را تمدید کند چرا که این بازی در لیگ ایران عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در ۳۰ بازی خود در لیگ برتر ۲۱ پیروزی به دست آورد تا با ۶۷ امتیاز مقتدرانه قهرمان شود و بشار رسن در این قهرمانی نقش پررنگی داشت. مدیر برنامه های بشار سهم بسزایی در تمدید قرارداد این بازیکن داشت. او مدیران پرسپولیس را مجبور کرد که برای تمدید قرارداد با بشار همه مطالبات او را پرداخت کنند.

در ادامه گزارش این سایت عراقی آمده است: یحیی گل محمدی دوست داشت که بشار در پرسپولیس باقی بماند و خود بشار هم ترجیح داد که فعلا راهی فوتبال اروپا نشود و در پرسپولیس باقی بماند. او یکی از امیدهای اصلی تیم ایرانی برای درخشش در ادامه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. بشار و هم تیمی های خود در پرسپولیس شروع خوبی در فصل کنونی لیگ قهرمانان آسیا نداشته اند و در دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده اند. آنها باید در دیدارهای باقیمانده جبران کنند.

در پایان این گزارش آمده است: بشار رسن با درخشش در پرسپولیس قطعا یکی از امیدهای تیم ملی فوتبال عراق هم برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. او از زمان حضورش در لیگ ایران بسیار خوب ظاهر شده است و جزو نفرات اصلی کاتانچ در تیم ملی هم خواهد بود.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس