Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد معین صمدی دبیر دوازدهمین جشن انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور شرایط بدی را ایجاد کرده است، تصمیم گرفتیم همانند «خانه سینما» که جشن سالانه خود را برگزار نمی‌کند ما نیز جشن انیمیشن را به شکل قبل برگزار نکنیم.

وی بیان کرد: البته این را باید بگویم که تعداد تولیدات انیمیشن نیز به اندازه‌ای نبود که بتوانیم جشن را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر دوازدهمین جشن انیمیشن توضیح داد: در نظر داریم که به جای برگزاری جشن انیمیشن یک مستند گزارشی تولید کنیم و با فعالان انیمیشن در این مستند گفتگو کرده و آن را ثبت کنیم. عنوان این مستند هم «انیمیشن در خانه» است.

وی تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که در روز جشن انیمیشن این مستند به صورت آنلاین پخش شود.

صمدی در پایان گفت: برای تولید این مستند فراخوانی را منتشر می‌کنیم و از کل جامعه انیمیشن می‌خواهیم که درباره اتفاقاتی که در دوره شیوع بیماری کرونا برای آن‌ها رخ داده و یا مشکلات و تغییراتی که با آن مواجه شده‌اند، صحبت کرده و به صورت یک فیلم برای ما ارسال کنند. این فیلم‌ها به‌صورت یک مستند تدوین و آماده انتشار می‌شود.

کد خبر 5018018 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن شیوع کرونا محرم 99 تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه دو سیما موسیقی ایرانی فیلم سینمایی ویروس کرونا رادیو نمایش سریال ایرانی بازیگر سینما تعزیه خوانی درگذشت چهره ها جشن انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون