Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضلی از توزیع افزون بر ۲ هزار ماسک در قالب اجرای طرح « نذر ماسک در عزای حسینی (ع)» در مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان رشت خبر داد.

«علیرضا فضلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان در همکاری با هیئت امنا و پایگاه مقاومت این مسجد در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس کمک به مردم در راستای حفظ سلامت جامعه را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) رشت با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم در مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: در این راستا طرح « نذر ماسک در عزای حسینی (ع)» با همکاری خیرین بیمارستان الزهرا(س) و مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مسجد اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه  ۲ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در قالب این طرح بین عزاداران حسینی توزیع شد ادامه داد: از این تعداد، بیش از هزار عدد ماسک قابل شستشو و یک هزار و ٢٠٠ ماسک یکبار مصرف بود.

 

فضلی با اشاره به برگزاری قرائت دسته‌جمعی زیارت عاشورا در مسجد خاطرنشان ساخت: عزاداری ماه محرم و صفر در فضاهای باز با رعایت فاصله‌گذاری(از هر طرف حداقل ۲ متر) و حداکثر به مدت ۲ساعت برگزار می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: تهیه و توزیع ماسک رایگان کانون های مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام شهادت امام صادق (ع) مراسم سوگواری این امام معصوم در مسجد حضرت امیر (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم حسین ارضی به عنوان پیش و حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی به عنوان سخنران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. مرثیه خوان این مراسم علی کرمی است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ در محل خیابان کارگر شمالی، بالاتر از ایستگاه مترو خواهد بود.

کد خبر 6095533 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر