Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بابازاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چالدران در حوزه صنایع دستی، پیرانشهر در بخش مد و لباس، خوی در حوزه هنرهای تجسمی و مهاباد در بخش هنرهای نمایشی به مرحله نهایی اولین دوره طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر راه یافته اند.

وی اظهارداشت: طبق گزارش دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، انتخاب شهرهای مرحله نهایی از میان ۳۶۷ شهر مشارکت کننده در این طرح صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پس از مراحل مختلف داوری، ۱۲۹ شهر در ۹ حوزه موضوعی به مرحله نهایی راه یافتند.

وی اضافه کرد: ۱۷ شهر در حوزه موضوعی موسیقی، ۲۷ شهر در حوزه موضوعی ادبیات، ۱۸ شهر در حوزه موضوعی صنایع‌دستی و سنتی، سه شهر در حوزه موضوعی چاپ و بسته‌بندی، هشت شهر در حوزه موضوعی مد و لباس، ۱۰ شهر در حوزه موضوعی سینما، ۲۲ شهر در حوزه موضوعی هنرهای تجسمی، چهار شهر در حوزه موضوعی رسانه و مطبوعات و ۲۰ شهر در حوزه موضوعی هنرهای نمایشی‌ به مرحله نهایی راه یافته اند.

بابازاده گفت: توجه به ظرفیت‌های بومی، محلی، ملی و ارزش‌های دینی در طراحی و اجرای برنامه‌ها، تأثیر پایدار در ارتقای سطح فرهنگ و هنر شهر مشارکت مردمی و فعالان حوزه فرهنگ و هنر و پشتیبانی شرکت‌های بزرگ تجاری، کارخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای تأمین هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری در تدوین و اجرای برنامه‌ها. خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری قابلیت و ضمانت اجرایی ، پیشینه و سوابق هر شهر در حوزه مربوطه از مهم‌ترین شاخص های های هیئت‌داوران برای انتخاب شهرهای خلاق فرهنگ و هنر بود.

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر عنوان طرحی برای شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در شهرها و مناطق جغرافیایی ایران با نگاه آمایش سرزمینی و ایجاد شبکه‌هایی برای تعریف همکاری‌ها و برنامه‌های مشترک میان آنهاست؛ این طرح با محوریت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت نهادها  و دستگاه های فرهنگی صورت می گیرد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی آذربایجان غربی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی شهرهای خلاق فرهنگ و هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی مرحله نهایی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این آزمون نزدیک به  ۱۲۰  تن از حافظان قرآن کریم   استان از قشرهای روشندلان ، روحانیون، پزشکان، معلمان و دانش آموزان در دوبخش خواهران و برادران حضور داشتند  .

 شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به مرحله  آزمون شفاهی راه خواهند یافت .

داوطلبان در  پایان در صورت کسب نمرات لازم  مجموع دو آزمون درجه پنج،چهار و سه  آزمون قرآنرا دریافت می کنند.

دارندگان این مدارک می توانند بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

 

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳