Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@15:17:02 GMT

شادی و نشاط ارمغان کافه فکرکده همدان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۸۶۹۵

شادی و نشاط ارمغان کافه فکرکده همدان

مدیر کافه فکرکده همدان، گفت:رسالت کافه فکر کده در سراسر ایران فروختن شادی و نشاط به تمام مشتریان این مرکز می باشد.

محمد عباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا از همدان با بیان اینکه رسالت و پیام  کافه های فکرکده در سراسر شادی و نشاط در بین مردم است مطرح کرد:هدف ما این است که در سراسر پیام آور شادی و نشاط در سراسر ایران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شعار کافه فکرکده فروش شادی می باشد عنوان کرد:در همین راستا در صدد آن هستیم شعبات دیگری در ایران به مجموعه شعبات فکرکده مخصوصا در شهر های بزرگ ایران اضافه کنیم.

عباسی گفت: در حال حاضر کافه های فکرکده در 9استان ایران فعال می باشد.

 مدیر کافه فکرکده با بیان اینکه کافه فکرکده در همدان تاکنون به استقبال خوبی برخودار بوده است مطرح کرد:ازفعالیت کافه فکرکده در همدان 2/5سال است که می گذرد و در این مدت میزبان تیم های کار آفرینی واساتید درحوزه کسب کار و کار آفرینی زیادی بودیم.

وی با اشاره به اینکه باید تفریح های سالمی را برای جوانان فراهم کنیم بیان کرد:با فراهم کردن بازی های فکری مختلفی در کافه فکرکده به دنبال این هستیم که تفریح های سالمی را برای جوانان به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به بحران کرونا گفت: هدف کافه فکرکده از قبل کرونا و بعد از کرونا حفظ سلامت مردم با رعایت موارد بهداشتی بوده که این مهم با شیوع کرونا اهمییت دوچندان پیدا کرده است.

عباسی گفت:در سال های آینده در نظر داریم با ساخت بازی های فکری هم چون بازار که برگرفته از بازار تهران وصادرات آن به کشور های دیگر معرف فرهنگ به دیگر نقاط جهان باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد عباسی شادی و نشاط شادی و نشاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح چهارشنبه در افتتاحیه مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: مدرسه همچون کارگاه جواهرسازی است چرا که معلمان در مدرسه به تولید علم، اندیشه و معرفت مشغول هستند و به سبب آن مسئولیت حفظ تمدن ایرانی اسلامی بر دوش آنان است.

وی ورزش فرهنگیان را عامل تزریق نشاط و شادابی به دستگاه آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: تمکین کلید واژه بسیار مهمی است که انسان در میادین ورزشی با رعایت قوانین خاص هر رشته آن را تمرین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمکین به قواعد ورزشی زمینه ساز تمکین به قواعد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌باشد.

قاسمیان افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز میادین ورزشی، رقابت سالم و محترم شمردن رقیب است در حالی که همین موضوع حلقه گمشده رقابت های سیاسی می‌باشد و لازم است سیاسیون هم به این اخلاق ورزشی توجه داشته باشند.

در این مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر از فرهنگیان استان اردبیل در مرحله منطقه ای این مسابقات شرکت کرده اند.

اکبر دهقانی نیا بیان کرد: مرحله استانی نیز با حضور ۵۵۰ نفر از همکاران در سه رشته فوتسال، والیبال و پینگ پنگ در طول هفته معلم برگزار می‌شود.

کد خبر 6093996

دیگر خبرها

  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • رقص و شادی بازیکنان تیم ملی افغانستان با آهنگ صادق بوقی (فیلم)