Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@05:52:21 GMT

هدف ما بازگشت آوارگان سوری به سرزمین‌شان است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۸۷۷۷

هدف ما بازگشت آوارگان سوری به سرزمین‌شان است

به گزارش ایلنا به نقل از القدس‌العربی، «قاسم الاعرجی»، مشاور امنیت ملی عراق روز گذشته -دوشنبه- در دیدار با «کارن وایتنک»، معاون کمیساریای عالی سازمان مل در امور آوارگان در عراق تاکید کرد که هدف دولت عراق بازگشت آوارگان سوری به سرزمینشان و یا هر کشور دیگری که انتخاب کنند پس از فراهم شدن شرایط مناسب است زیرا شرایط اقتصادی عراق در حال حاضر برای استقبال از آوارگان مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت عراق آماده همکاری برای بازگشت آوارگان سوری است و وظیفه ما حمایت از آنان تا زمان فراهم شدن شرایط بازگشت است و مشاور امنیت ملی از وزارت کشور در بغداد و قلیم کردستان از تلاش‌ها در این زمینه حمایت می‌کند.

 

 

 

  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امنیت ملی دولت شرایط اقتصادی عراق وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست