Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رسول بابازاده اظهار کرد: چالدران در حوزه صنایع دستی، پیرانشهر در بخش مد و لباس، خوی در حوزه هنرهای تجسمی و مهاباد در بخش هنرهای نمایشی به مرحله نهایی اولین دوره طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر راه یافتند. طبق گزارش دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، انتخاب شهرهای مرحله نهایی از میان ۳۶۷ شهر مشارکت‌کننده در این طرح بوده و پس از مراحل مختلف داوری، ۱۲۹ شهر در ۹ حوزه به مرحله نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: ۱۷ شهر در حوزه موسیقی، ۲۷ شهر در حوزه ادبیات، ۱۸ شهر در حوزه صنایع دستی و سنتی، سه شهر در حوزه چاپ و بسته‌بندی، هشت شهر در حوزه مد و لباس، ۱۰ شهر در حوزه سینما، ۲۲ شهر در حوزه هنرهای تجسمی، چهار شهر در حوزه رسانه و مطبوعات و ۲۰ شهر در حوزه هنرهای نمایشی‌ به مرحله نهایی رسیدند.

کد خبر 547316 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی یونسکو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی یونسکو مرحله نهایی شهر در حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

این دور از انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک برگزار خواهد شد که ۱۶۷ حوزه اخذ رای برای این دور از رقابت‌ها پیش‌بینی شده است.

حسین احمدی با ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی معادل ۱۸.۹۱ درصد و احمد آریایی‌نژاد با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد آرا به عنوان نفرات دوم و سوم، به علت عدم کسب ۲۰ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند که در این دور از رقابت‌ها با آرای مردم نماینده‌ای که به کرسی بهارستان تکیه خواهد زد مشخص می‌شود.

تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳