Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندرانیک تیموریان در چنین روزی برای نخستین بار برای تیم بولتون به میدان رفت. 

برگزاری مسابقات فوتبال جام رسانه ها و بنزین

نخستین دوره رقابتهای فوتبال جام "رسانه ها و بنزین" از پنجشنبه در زمین چمن مجتمع آموزشی و ورزشی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آغــــاز می شود. دراین دوره از مسابقات که از سوی شرکت ملی بخش فرآورده های نفتی ایران برگزار خواهد شد 30 تیم در قالب 7 گروه رقابتهای خود را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گروه اول : هدف و اقتصاد، مردم سالاری، کیهان ورزشی، شرکت ملی بخش (1) گروه دوم : اقتصاد پویا، دنیای اقتصاد، خبرگزاری مهر، نود گروه سوم : فرهنک آشتی، شرق، سیاست روز، ایران ورزشی گروه چهارم : همراهان ورزشی، خبر ورزشی، پول، چلچراغ گروه پنجم : افتخار، خبرگزاری ایسنا، خبر بین الملل، رسالت گروه ششم : خبرگزاری ایرنا، شبکه خبر، استقلال جوان، ابتکار، تبیان گروه هفتم : واحد مرکزی خبر، پیروزی، جهان اقتصاد، صبح اقتصاد و شرکت ملی بخش  (۱۸ شهریور ۱۳۸۳)

تیموریان برای اولین بار در بولتون بازی کرد

"آندرانیک تیموریان" بازیکن ملی پوش ایرانی، برای نخستین بار در یک بازی رسمی برای "بولتون واندررز" تیم جدید خود به میدان رفت. بولتون واندررز در آخرین لحظات وقت اضافی نیمه دوم یک بازی خانگی در استادیوم ریباک در هفته چهارم لیک برتر فوتبال انگلیس توانست با تک ضربه پنالتی "گری اسپید" تیم تازه وارد به لیک برتر (واتفورد) را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در این دیدار تیموریان در شرایطی در دقیقه 86 به جای "الحاجی دیوف" به میدان آمد که نتیجه بازی صفر بر صفر مساوی بود، ولی چند دقیقه پس از ورود تیموریان بولتون توانست به گل برتری و پیروزی بخش خود دست یابد. این نخستین پیروزی بولتون در فصل جدید لیک برتر فوتبال انگلیس بود. (۱۸ شهریور ۱۳۸۵)

خلیلی: به همراه نیکبخت بهترین زوج حمله لیگ می شویم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت زوج خوبی را با علیرضا نیکبخت واحدی تشکیل داده ایم و همانطور که در ابتدای فصل گفته بودم می توانیم بهترین خط حمله لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران را داشته باشیم . محسن خلیلی درباره بازی این تیم با تیم پیکان گفت: تیم پیکان فوتبال بازی کرد و به ضد فوتبال رو نیاورد. همین مساله باعث شد شاهد بازی تماشاگرپسند و زیبایی باشیم و خوشحالیم که توانستیم هر سه امتیاز این بازی را بدست آوریم و با 12 امتیاز در صدر جدول قرار بگیریم.  وی با اشاه به هماهنگی زوج خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با علیرضا نیکبخت واحدی به هماهنگی خوبی رسیده ایم و این هماهنگی بازی به بازی بهتر می شود. امیدوارم بتوانیم همانطور که اول فصل قول داده بودم بهترین زوج خط حمله لیگ برتر باشیم. (۱۸ شهریور ۱۳۸۶)

هواداران استقلال بر علیه امیر قلعه نویی شعار سر دادند

هواداران تیم فوتبال استقلال تهران با سر دادن شعار امیر ضد فوتبال بر علیه سرمربی سابق خود شعار سر دادند.  هواداران تیم فوتبال استقلال تهران پس از آنکه با نتیجه 2 بر یک از تراکتورسازی عقب افتادند شعارهایی را بر علیه سرمربی اسبق تیم خود امیر قلعه نویی سر دادند. (۱۸ شهریور ۱۳۹۰)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم فوتبال ۱۸ شهریور شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم گرفته بودند که این دیدار با برتری 2-0 سیتیزن‌ها همراه شد.

دانلود (74.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی