Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین امروز سه‌شنبه گفت که پکن به طور باز و شفاف در ارتباط با همه‌گیری «کووید-۱۹» عمل کرده و تلاش‌های ملموسی انجام داده که به نجات جان ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان منتهی شده است.

به نقل از «رویترز»، شی که در مراسمی در تقدیر از الگوها در دوره مبارزه با این بیماری صحبت می‌کرد، افزود چین اولین اقتصاد بزرگ است که در دوران کرونا به روند رشد بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این واقعیتی است که توانایی‌ها و سرزندگی زیاد این کشور را نشان می‌دهد.

آمریکا بارها با اتهام‌زنی علیه چین، مدعی خودداری این کشور از ارائه اطلاعات درباره ویروس کرونای جدید شده و رئیس‌جمهور آمریکا برای مقصر جلوه دادن پکن، از عبارت "ویروس چینی" استفاده می‌کند.

اواسط تیرماه و در بحبوحه همه‌گیری کرونا، ایالات متحده با متهم کردن سازمان جهانی بهداشت و چین در پنهاکاری در زمینه شیوع ویروس کرونا، از این سازمان بین‌المللی خارج شد و اعلام کرد که سهم واشنگتن از بودجه سازمان جهانی بهداشت را پرداخت نخواهد کرد.

اخیراً هم آمریکا از عدم مشارکت در پروژه سازمان جهانی بهداشت برای تولید و توزیع واکسن کرونا خبر داد و «دونالد ترامپ» هم اعلام کرد که بیش از ۶۰ میلیون دلار از بودجه باقیمانده واشنگتن برای این نهاد سازمان ملل را پرداخت نخواهد کرد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: چین شی جین پینگ رئیس جمهور چین بحران کرونا سازمان جهانی بهداشت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران