Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:26:15 GMT

نهضت شهرداری، 6 ماه بیشتر دوام نیاورد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۹۶۰۹

نهضت شهرداری، 6 ماه بیشتر دوام نیاورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اخیراً اعضای شورا در یکی از معدود نظارت‌های فنی خود، به یک باره متوجه وضعیت بد آسفالت شهر شده‌اند و جلسه مفصلی را هم به این موضوع اختصاص داده‌اند.

سونیا اندیش رئیس کمیسون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا گفته حتی غیرکارشناسی ترین افراد نیز شاهد پایین بودن کیفیت آسفالت برخی پروژه ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون بابایی اقدم دیگر عضو شورا اعتصاب بیش از ۲۰ روزه پیمانکاران آسفالت را باعث بی‌کیفیتی آسفالت دانسته‌ و در مقایسه جالبی گفته کیفیت آسفالت شهرداری تبریز نسبت به کیفیت آسفالت راهداری پایین تر است.

محرم محمدزاده نائب رئیس کمیسیون عمران، با کنایه، کیفیت آسفالت را به موضوع رانت ربط داده و تاکید کرده که باید از رانت و امضاهای طلایی به دور باشیم!

عبدالله تقی‌پور دیگر عضو کمیسیون عمران نیز در اظهار نظر عجیبی گفته قرارنیست که با فشار شورای شهر کیفیت آسفالت افزایش یابد! (خب پس شورایی که حرفش خریدار ندارد، به چه دردی می‌خورد؟!)

مهم‌ترین موضوع این جلسه، آنجا بوده که تقی‌پور از  تخریب آسفالت خیابان فرشته پس از گذشت ۶ ماه  از آسفالت‌ریزی خبر داده‌ است.

فرشته که خیابان قدیمی و تاریخی نیست. خیابان تازه ‌احداثی است و یقیناً از اصول زیرسازی و استاندارد پی‌ریزی خوبی برخوردار است، پس واضح است که یا ترکیب آسفالت، بی‌کیفیت بوده و یا سیستم پخش آسفالت صحیح نبوده‌ است. 

شهرداری مدت‌ها است که از عهده این وظیفه خدماتی بر نمی‌‌آید و تازه اصرار دارد همین وظیفه خدماتی را در قالب یک عبارت ارزشی (نهضت) مطرح ‌کند. نهضتی که در خیابان فرشته شش ماه بیشتر دوام نیاورد و شکست خورد.

ای کاش متولیان آسفالت، برای یکبار هم که شده آمار نهضت را از معیار تناژ و مترمربع خارج کنند و صرفاً دوره ماندگاری و کیفیت آسفالت را به مردم گزارش می‌کردند. در آن صورت آیا باز هم خواهند توانست آمار و ارقام آسفالت را در سطح شهر تبلیغ کنند؟

مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری چند وقت پیش گفته، در آسفالت‌ریزی تبریز، کیفیت فدای سرعت نمی‌شود! معلوم نیست مدیرعامل جوان از کدام کیفیت سخن می‌گوید؟ آسفالتی که پیش‌تر مشخص شده که نه قیر دارد، نه ناظر (http://fna.ir/d9ixk9) در خیابان فرشته واقع در منطقه پررونق شهر چهل تکه شده‌است، حالا تصور کنید خیابان‌ها و معابر محروم شهر چه آسفالتی باید داشته باشند.

مردم تبریز هم از سرعت کند و وقفه‌های زیاد در آسفالت‌ریزی‌ها گله‌مند هستند و هم از کیفیت نازل آسفالت کلافه‌اند. 

با پایان فصل تابستان، زمستان زودرس تبریز نیز فرا می‌رسد. آن موقع دیگر مشکلات آسفالت‌ریزی، چند برابر می‌شود. چراکه آسفالت اگر با حرارت ریخته نشود، خیلی زود سرد و تکه‌تکه می‌شود. دوباره بهار از راه می‌رسد و نهضت آسفالت، در آستانه انتخابات بار دیگر برپا می‌شود.

انتهای پیام/60032

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تبریز کیفیت آسفالت شهرداری تبریز شورای شهر تبریز آسفالت راهداری استاندارد فرشته کمیسیون عمران کیفیت آسفالت آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است