Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح سه شنبه های تکریم با حضور حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در منزل طلبه شهید ابراهیم مظفری در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، طرح سه شنبه های تکریم با حضور حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین امروز (سه شنبه 18 شهریور) در منزل طلبه شهید ابراهیم مظفری در قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این دیدار بیان کرد: شهادت مقامی است که هر کسی لیاقت رسیدن به این جایگاه را پیدا نمی کند و شهدا در نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند و همانطور که در قرآن کریم آمده است شهدا زنده اند و در نزد پرورگار روزی داده می شوند.

 

حجت الاسلام «علی رمضانی» افزود: خانواده های شهدا هم با صبر، ایثار و ایستادگی که دارند، مورد توجه خداوند متعال هستند و تکریم از این خانواده ها وظیفه و تکلیفی است که بر عهده همه ما قرار دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه هایی که در سال جاری از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد به صورت جدی دنبال می شود، طرح سه شنبه های تکریم است که در قالب این طرح با خانواده های شهدا دیدار می کنیم که ما این افتخار را داشتیم تاکنون با تعدادی از خانواده های شهدا در شهرستان های قزوین، آبیک، آوج، البرز و بوئین زهرا دیدار داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون گذشت و فداکاری شهدا است و ان شاالله همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم که تداوم انقلاب از این مسیر می گذرد.

 

گفتنی است طلبه شهید ابراهیم مظفری از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در دهم اسفند سال 1365 و در سن 19 سالگی در شلمچه به شهادت رسید، پیکر این شهید مدت ‌ها در منطقه برجا ماند و در سال 1375 پس از تفحص، در گلزار شهدای شهر قزوین به خاک سپرده شد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم خانواده شهدا طرح سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان گفت: نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است، بنابراین باید کارکرد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مساجد پررنگ‌تر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین خیاط ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه شهر سرایان به نقش مسجد به عنوان اولین پایگاه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی اسلام که با درایت پیامبر اکرم(ص) معین شد اشاره کرد و اظهار داشت: نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است و باید با برنامه‌ریزی رویکرد این پایگاه نسبت به سایر مباحث پررنگ‌تر شده و حکومت اسلامی را به سمت تمدن اسلامی سوق دهد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان، نماز جمعه را تبیین‌کننده سیاست‌های نظام اسلامی دانست و گفت: اگر نگاه فرهنگی داشته باشیم، حجم زیادی از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد اما متاسفانه حوزه فرهنگی مظلوم واقع شده و حجم بیشتر اعتبارات به سمت پروژه‌های عمرانی می‌رود.

امام جمعه سرایان نیز در این دیدار، به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و از آن به عنوان یکی از مفتضح‌ترین شکست‌های استکبار یاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مرتضایی‌نیا، وضعیت برگزاری نماز جمعه در سه بخش شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و از وضعیت اعتباری ستاد نماز جمعه ابراز نگرانی کرد و از مسئولان خواستار چاره اندیشی در این زمینه شد.

وی ضمن تقدیر از ستاد نماز جمعه سرایان بیان کرد: جلسه ستاد در حوزه برادران و خواهران به صورت مستمر و هفتگی برگزار و برنامه‌ریزی برای امور فرهنگی انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان همچنین در جمع دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نیز با اشاره به نامگذاری دهم خرداد ماه به عنوان روز "فرهنگ شهرستان سرایان" گفت: این مناسبت فرصتی مناسب برای بیان ظرفیت و پتانسیل فرهنگ غنی شهرستان در حوزه‌های متخلف از جمله فرهنگی، هنری، گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی و هنری است.

خیاط، خواستار اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف بزرگداشت هر چه بهتر این مناسبت شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان نیز در این جلسه گفت: آیین بزرگداشت روز فرهنگ شهرستان سرایان در دهم خرداد ماه برگزار و برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

وحید فنودی، از برپایی نمایشگاه متشکل از غرفه‌های فرهنگی، هنری، کتاب، صنایع دستی، کشاورزی، مفاخر و مشاهیر، بازی‌های بومی و موسیقی محلی، شعر خوانی، سخنرانی، تجلیل از خدام مساجد به عنوان بخشی از برنامه‌های بزرگداشت روز فرهنگی در این شهرستان نام برد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران