Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رشت با اشاره به سقوط تیم سپیدرود به لیگ دو و سایر مشکلات این تیم، تاکید کرد: با توجه به شروع مسابقات لیگ دو در آینده نزدیک، نباید زمان را جهت رفع مشکلات سپیدرود از دست بدهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی فتح اللهی در  نشست با جمعی از پیشکسوتان و مفاخر فوتبال گیلان با بیان اینکه نخبگان ورزشی و فوتبالی مایه مباهات و افتخار استان گیلان هستند، افزود: پیشکسوتان و افتخارات فوتبال گیلان و شهرستان رشت موجب سرافرازی نام گیلان و شهرستان رشت در سطح کشور و جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم استفاده از توانمندی و ظرفیت پیشکسوتان و نخبه های ورزشی استان گیلان برای شکوفایی فوتبال استان و شهرستان رشت، خاطر نشان کرد: تیم های سپیدرود و داماش دو تیم پرافتخار و ریشه دار استان گیلان هستند و در همین راستا، ما نیز با تمام توان پیگیر مشکلات این دو تیم به ویژه تیم سپیدرود هستیم.

فرماندار رشت با اشاره به سقوط تیم سپیدرود به لیگ دو و مشکلات پیچیده این تیم، گفت: در حال حاضر نباید زمان را از دست بدهیم و باید از همه ظرفیت ها جهت رفع مشکلات این تیم بهره ببریم.

گفتنی است بهزاد داداش زاده، امید هرندی و مسعود باقری از جمله پیشکسوتانی بودند که در نشست با فرماندار رشت حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار رشت تیم سپیدرود فرماندار رشت فوتبال گیلان تیم سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار