Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@06:54:50 GMT

مهدوی‌راد و حیدری حکم گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۹۹۶۸

مهدوی‌راد و حیدری حکم گرفتند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی، دبیران علمی جایزه کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، دبیران علمی سی‌و هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هشتمین دوره

جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی در حکمی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی راد را به‌عنوان دبیر علمی سی‌وهشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. در این‌حکم آمده است:

«نظر به مراتب علمی و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های کتاب، فرهنگ و پژوهش، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی سی و هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه نشر و اهالی‌قلم در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و موید باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکم دیگری، احمدعلی حیدری را به‌عنوان دبیر علمی بیست‌وهشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. در حکم انتصاب حیدری نیز چنین آمده است:

«نظر به تخصص و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی بیست و هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری اندیشمندان و صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته موجب رشد و تعالی جامعه مطالعات جهانی حوزه اسلام و ایران شود.»

کد خبر 443107

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كتاب سال کتاب سال جمهوری اسلامی ایران جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کتاب سال جمهوری اسلامی ایران جایزه جهانی کتاب سال هشتمین دوره جایزه جایزه کتاب سال دبیر علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر