Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: علیرغم اینکه بهره بردار پیست جاده‌ای دوچرخه سواری کرمانشاه هیات دوچرخه سواری است، اما در واقع این پیست از پروژه‌های شهرداری است.

او تاکید کرد: در شرایط فعلی وضعیت این پیست نه برای تمرین دوچرخه سواران کرمانشاه و نه سایکل توریست‌هایی که از آن عبور می‌کنند، اصلا مناسب نیست، مسیرش ایراد‌هایی دارد و موانع و چاله‌هایی به علت گذر زمان و فرسایش در آن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه افزود: در شان کلانشهر ما نیست که تنها پیست جاده‌ای که داریم به این وضعیت دچار شده و آن را رها کرده‌ایم هم اکنون هم دوچرخه سوارانی که مسیر کرمانشاه تا سراب نیلوفر را برای تمرین انتخاب می‌کنند، از این پیست استفاده‌ای نمی‌کنند، بلکه از جاده اصلی تردد دارند که احتمال خطر تصادف را برایشان بالا می‌برد.

عزیزی اعلام کرد: پارسال با شهرداری مکاتباتی داشتیم و درخواست بازسازی پیست را کردیم که توجهی نکردند امسال هم دوباره پیگیری‌هایی انجام دادیم که فعلا نتیجه نداده است زمانی که برای احداث این پیست برنامه چیدند، حتما طرح توجیهی هم برایش داشته‌اند، اکنون نمی‌دانیم چرا آن را به حال خود رها کرده‌اند.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه افزود: حتی زمانی که یک خیابان یا کوچه را آسفالت می‌کنند نیز بعد از مدتی آن را ترمیم می‌کنند، حال مسئولین شهرداری فکر کنند که این پیست هم یکی از این معابر و خیابان هاست که اکنون به ترمیم نیاز دارد.

او تاکید کرد: در بحث ترافیک و آلودگی هوا یکی از شعار‌هایی که همیشه داده می‌شود این است که مردم کمتر از خودروی شخصی استفاده کنند و بیشتر به سمت استفاده از وسایل کم هزینه مانند دوچرخه بروند، این درحالی است که زیرساخت‌های آن را فراهم نکرده‌اند.

عزیزی گفت: تا زمانی که زیرساخت‌های لازم را برای تردد دوچرخه سواری فراهم نکنیم، مردم به سمت فرهنگ دوچرخه سواری ترغیب نمی‌شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان جنجال ورزشی اخبار ورزشی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و در پی وقوع سیلاب در برخی از مناطق خسارات بسیاری وارد شده که برخی از جاده‌های استان مسدود بوده که با بازسازی‌ها صورت گرفته مسیرها باز شده است و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعد سیلاب و انسداد جاده تقریبا مشکل رفع شده و شرایط به پایداری نسبی را پیدا کرده است اما دلیل بر امن بودن راه‌ها و بازسازی شدن آن‌ها نیست.

وی افزود: مشغول عملیات بازسازی جاده‌ها بوده و برای تردد در راه‌ها نیز باید ملاحظه صورت گیرد چرا که برخی از جاده‌ها بررسی نشده و ممکن است زیر جاده‌ خالی شده باشد و تأکید برا ین است که ترددها به حداقل برسد و با احتیاط کامل و از سینه راه نیز فاصله گرفته شود.

آخوندی با بیان اینکه جاده‌های استان مسدود نیست، گفت: در محورهای روستای از جمله؛ معصوم آباد زیرکوه و بخش‌هایی از شهداد به نهبندان و مسیرراه نیز ممکن است شرایطی باشد که نیاز به احتیاط کامل دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در شهرستان خوسف بسیاری از آبنماها  تخریب شده که نیاز است رعایت شود.

وی تصریح کرد: ایمن سازی اولیه مسیرها در دستور کار است و با امکانات و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و لازم است رعایت شود چرا که بازسازی کامل نیازمند برآورد خسارات است.

آخوندی تصریح کرد: علاوه بر راه‌ها و محورهای شهری و روستایی که خسارات بسیاری در شهرستان زیرکوه، طبس، خوسف و خور و برخی از محورهای داخلی سرایان به دلیل سیل داشتیم اما در مناطق حساس و مسکونی نداشتیم، این روند بارندگی به صورت نقطه‌ای و رگباری و در برخی نقاط احتمال جریان آب نیز وجود دارد به ویژه در سمت نهبندان، سربیشه و خوسف بیشتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی روستایی و قنوات و در دام و کانال‌های انتقال آب و در برق‌رسانی دچار مشکل شدیم که باید برآورد خسارات انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های واحد مسکونی خسارات قابل توجه نبوده است و با کمک خود مردم باید تلاش شود که مناطق مقاوم‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد