Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری بافق ضمن ابراز گلایه از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد به عنوان کارفرمای طرح بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی بافق، وضعیت کنونی این طرح را رضایت‌بخش ندانست.

«سید مهدی طلائی مقدم» در حاشیه بازدید از از ساختمان در حال احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهر بافق، گفت: وضعیت طرح بیمارستان اصلاً رضایت بخش نیست چرا که در سال ۹۵ قراردادی با مبلغ ۱۱ میلیارد تومان منعقد شده اما امروز طبق صحبت پیمانکار هنوز بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا این طرح تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز گلایه از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد به عنوان کارفرمای این طرح، بیان کرد: متاسفانه روند اجرای این طرح مورد رضایت نیست و حتی انتظار داشتیم مسئولان دانشگاه، دعوت را پذیرفته و در جلسه و بازدید امروز حضور داشته باشند که حاضر نشدند.

سرپرست فرمانداری بافق تصریح کرد: با وجود همه مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، تمام دستگاه‌های شهرستان اعلام آمادگی کردند تا در تکمیل این طرح همکاری داشته باشند و امیدواریم که سال آینده، سال افتتاح این طرح عام‌المنفعه باشد.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح در سال جاری کار سختی نیست، از آمادگی فرمانداری و سایر مجموعه های دولتی شهرستان جهت تکمیل سریع این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر کارفرما و پیمانکار بتوان در سریعترین زمان ممکن این طرح را تکمیل کرد.

طلائی مقدم در پایان تکمیل هر چه زودتر این طرح را گامی در جهت حفظ حقوق بیت المال بیان کرد و گفت: طرحی که ۱۱ میلیارد تومان قرارداد اولیه آن بوده اما هنوز ۳۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز هست، تضییع حقوق بیت المال را به دنبال دارد و هرچه دیرتر این طرح به بهره‌برداری برسد، حقوق بیشتری از بیت‌المال تضییع خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، کلنگ ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۴ و با پیگیری «سید مهدی طلائی مقدم» فرماندار وقت و سرپرست کنونی فرمانداری به زمین خورد و ظرف مدت ۳.۵ ماه اسکلت بتنی چهار طبقه این طرح با زیر بنای بیش از ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مربع  تکمیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداري بافق یزد بيمارستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود