Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:11:39 GMT

۵۵ درصد افراد مشمول بیمه روستایی تحت پوشش قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۳۳۶

۵۵ درصد افراد مشمول بیمه روستایی تحت پوشش قرار گرفتند

معاون فرماندار فاروج گفت: تاکنون با فعالیت کارگزاران بیمه روستایی، ۵۵ درصد افراد مشمول، به عضویت صندوق بیمه روستایی و عشایری درآمده و از مزایای آن برخوردار شده اند.

«رضا قاسم زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: بیمه روستایی عشایری شامل افراد 18 تا 50 ساله است که 17 هزار و 500 نفر در شهرستان در این رده های سنی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرماندار شهرستان فاروج افزود: جامعه هدف تعریف شده برای برخورداری از بیمه ظرف امسال 10 هزار و 720 نفر است و در مجموع تاکنون پنج هزار و 873 نفر از این بیمه برخوردار شده اند.

 

قاسم زاده گفت: از ابتدای امسال 337 نفر از سوی هفت کارگزاری فعال بیمه روستایی و عشایری ثبت شده و در شمار بیمه شدگان قرار گرفته اند.

 

وی با اشاره به اینکه مستمری بگیران این بیمه در شهرستان به پنج درصد رسیده اند، افزود: سه درصد از سرپرستان خانوارهای شهرستان فاقد پوشش بیمه ای هستند.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق بیمه روستاییان شهرستان فاروج روستا و عشایر بیمه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • این افراد امسال مشمول پرداخت مالیات می‌شوند/ جزئیات
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند