Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@05:40:05 GMT

احتمال تولید ادامه «سرگذشت» در سال آینده

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۳۵۷

احتمال تولید ادامه «سرگذشت» در سال آینده

نویسنده سریال«سرگذشت» گفت: تلویزیون به ما پیشنهاد ادامه تولید و نگارش را داده است و مشغول گپ و گفت هستیم و در خوش بینانه ترین حالت ممکن تولید این سریال به سال آینده برسد.

«امیرمحمد عبدی» نویسنده سریال «محکومین» و «سرگذشت» که سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد گفت: این روزها که در قرنطینه هستیم، مشغول نگارش هستم و هنوز کاری را به قطعیت نرساندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تولید ادامه سریال «سرگذشت» بیان داشت: حقیقت این است که تلویزیون به ما پیشنهاد ادامه تولید و نگارش را داده است و مشغول گپ و گفت هستیم و در خوش بینانه ترین حالت ممکن تولید این سریال به سال آینده برسد. به این دلیل که کار با همان سبک و فرم ساختاری اپیزودیک شروع شد و با همان شیوه هم باید ادامه پیدا کند و نگارش کارهای اپیزودیک کمی زمان بر است

به گزارش فارس، فصل دوم سریال «محکومین» با نام «سرگذشت» در ۳۵ قسمت به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سید حاتمی برای شبکه یک سیما تولید و در سال گذشته پخش شد.

موضوع محوری در «محکومین ۱» مجازات جایگزین بود، اما فصل دوم این مجموعه به طلاق اختصاص داشت.

نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و ... از بازیگران این سریال اپیزودیک بودند.

به گزارش فارس، در «محکومین ۱» که سال ۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد، لیلا زارع بازیگر ثابت بود و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش می‌کردند. مسعود کرامتی، تینو صالحی، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، مسعود کرامتی، بهادر مالکی، شیدا خلیق، سوگل قلاتیان، افسانه تهرانچی، پریسا راد، مسعود میرطاهری، امین میری،‌ آشا محرابی، سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی‌پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت ،شبنم قلی‌خانی، ملیکا شریفی نیا، بیژن بنفشه خواه، جعفر دهقان، علیرام نورائی و ... نیز در اپیزودهای دیگر این سریال حضور داشتند.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که با حضور پرویز امینی نویسنده و صاحب اثر مجموعه «کودکی نامداران» برگزار شد، کارشناسان و مربیان مراکز کانون هرمزگان نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد