Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال هلند تأیید کرد که باشگاه بارسلونا به دنبال جذب اوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر رسانه‌های فرانسوی خبر داده‌اند که باشگاه بارسلونا در حال مذاکره با لیون بر سر جذب ممفیس دپای از این تیم است و حتی نشریه «وانگاردیا» چاپ کاتالونیا مدعی شده که آنها با این باشگاه فرانسوی برسر انتقال این مهاجم هلندی به نوکمپ در ازای پرداخت 25 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون اما روز یکشنبه اظهار داشت که بارسلونا تنها مشتری مهاجم پیشین منچستریونایتد نیست و باشگاه رم هم نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند است. رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا که در تیم ملی فوتبال هلند سابقه کار با دپای را دارد، خرید این بازیکن را در اولویت‌ قرار داده است.

دپای پس از شکست یک بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فوتبال هلند مقابل ایتالیا در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «NOS» هلند، درباره آینده حرفه‌ای‌ خود و بحث علاقه‌مندی باشگاه بارسلونا به جذب او گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. روز سه‌شنبه قرار است با باشگاه صحبت کنم و بعد از آن باید ببینیم چه خواهد شد.

مهاجم لیون و تیم ملی فوتبال هلند تصریح کرد: درباره نقل‌وانتقالات خیلی با مدیر برنامه‌هایم صحبت نکرده‌ام. می‌دانم که نسبت به جذب من علاقه‌مندی وجود دارد اما حرف بیشتری برای گفتن در این زمینه ندارم چون خودم هم اطلاع زیادی ندارم.

کوتینیو در بارسلونا می‌ماند؛ سمدو می‌رود

دپای که می‌تواند جانشین لوئیس سوارس 33 ساله در بارسلونا شود، در نقل‌وانتقالات زمستانی 2017 پس از 18 ماه حضوری ناموفق در منچستریونایتد به لیون فرانسه پیوست و در این تیم توانست دوباره به روزهای اوجش بازگردد.

این  مهاجم هلندی تاکنون در 139 بازی از رقابت‌های مختلف برای لیون به میدان رفته و موفق شده 57 گل هم به ثمر برساند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی بارسلونا تیم ملی فوتبال هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس