Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به تازگی بهزیستی ظرفیتی برای نگهداری معتادان متجاهری که بالای ۶۵ سال دارند و همچنین دارای بیماری‌هایی با زخم باز هستند، اختصاص داده است که ۵۰۰ نفر از ظرفیت این مرکز متعلق به زنان معتاد متجاهر است.

وی افزود: از هفته آینده طرح جمع آوری این معتادان (زنان معتاد متجاهر) را با جدیت شروع می‌کنیم چون در طرح‌های قبلی به دلیل نبود مرکز جامعی برای پذیرش این گروه از افراد نتوانستیم تعداد زیادی از این زنان را جمع آوری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در تهران چند زن معتاد متجاهر داریم گفت: در تهران حدود هزار زن معتاد متجاهر داریم که سعی داریم مرکز دیگری برای نگهداری این زنان در نظر بگیریم.

پیش تر سرهنگ حسنوند در گفت‌وگویی با همین رسانه اعلام کرده بود که طرح جمع آوری معتادان متجاهر زن در پایتخت آغاز شده است و در مرحله اول ۷۰ نفر از معتادان متجاهر زن جمع آوری شدند. این ۷۰ نفر تحویل مراکز غربالگری بهزیستی داده شدند تا بعد از انجام آزمایشات لازم در مرکزی که برای نگهداری این زنان در نظر گرفته شده است، نگهداری شوند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از بین زنان معتاد متجاهر جمع آوری شده هیچکدام از آنها به بیماری کرونا مبتلا نبوده‌اند.

کد خبر 5018520 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر معتاد متجاهر بهزیستی جمع آوری معتادان وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران سال تحصیلی جدید ویروس کرونا محرم 99 آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران محسن حاجی میرزایی وضعیت راهها قوه قضاییه متروی تهران ترافیک پیش بینی وضعیت هوا بازگشایی مدارس معتاد متجاهر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک

شهردار اراک گفت: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار و نشست با معاون توسعه حمل‌ونقل وزارت صمت، اظهار کرد: به‌کارگیری اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی، گامی مهم در راستای کاهش آلودگی هوای شهر اراک است.

وی افزود: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست مشترک که با حضور نادر قلی ابراهیمی نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با معاونت توسعه حمل و نقل وزارت صمت و نماینده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد، پیرامون قول مساعد وزیر صمت در خصوص به‌کارگیری اتوبوس و تاکسی‌های برقی ویژه کلان‌شهر اراک گفت‌وگو شد.

در این جلسه روش‌ها و مدل‌های مختلف تخصیص و به‌کارگیری خودروهای برقی با توجه به ضرورت کاهش و کنترل آلودگی هوا ناشی از ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در سطح شهر اراک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات اولیه در این زمینه حاصل شد.

همچنین مقرر شد، شهرداری اراک با هماهنگی استانداری مرکزی با بررسی مدل‌های مختلف، مدل بهینه اقتصادی به‌کارگیری خودروهای برقی را با توجه به شرایط و ملاحظات محلی احصاء و در ادامه مذاکرات بعدی با بانک‌های عامل و شرکت‌های خودروساز به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز و سفارش ساخت و تحویل خودروها انجام گیرد.

کد خبر 747575

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک