Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:11:30 GMT

توزیع بیش از 10 هزار ماسک در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۷۹۳

توزیع بیش از 10 هزار ماسک در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم‌پور صبح امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در اجرای «طرح شهید شوشتری» شهرستان اقدامات خوبی در محلات کم برخوردار و آسیب‌پذیر شهرستان انجام شده است.
وی با اشاره به تشکیل شورای محلات در این مناطق تصریح کرد: راه‌اندازی شورای محلات در راستای شناسایی مشکلات و مطالبه‌گری امورات محله با تشکیل جلسات مستمر از بهترین و مهمترین اقدامات در «طرح شهید شوشتری» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از 40 مرحله محلات آسیب‌پذیر در طرح شهید شوشتری توسط 80 بسیجی ضدعفونی شده و 5 هزار و 630 بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده در این محلات توزیع شده است.
وی بیان داشت: حدود 4 هزار و 500 بسته معیشتی توسط سپاه و نیکوکاران شهرستان تهیه و در بین مناطق آسیب‌پذیر شهرستان توزیع شده است.
قاسم پور گفت: سه کارگاه تولید ماسک در شهرستان راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از 10 هزار ماسک بین مردم این مناطق به صورت رایگان توزیع شده است.
* ۲۸ مرحله طرح پاکسازی در مناطق جرم‌خیز گنبدکاووس اجرا شد/ کشف 123 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: به منظور مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای سال تاکنون 28 مرحله پاکسازی در نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان اجرا شد.
علیفر اظهار کرد: در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه کشفیات مواد مخدر سنتی و صنعتی 100 درصد افزایش داشتیم.
وی تصریح کرد: در این مدت 123 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و یک باند قاچاق مواد مخدر که از استان سیستان و بلوچستان وارد شهرستان شده بودند شناسایی و منهدم شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در اجرای 28 مرحله پاکسازی مناطق آلوده 47 نفر قاچاق خرده‌فروش دستگیر و هشت دستگاه خودرو حامل مواد مخدر کشف و توقیف شد.
وی با اشاره به عدم مکان  مرکز نگهداری معتادان متجاهر در شهرستان گفت: یکی از معضلات شهرستان وجود معتادان متجاهر در سر چهار راه‌ها است که به دلیل عدم وجود مرکز نگهداری این افراد طبق ماده 16 نتوانستیم این معضل را رفع کنیم.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر شهید فرمانده سپاه سپاه فرمانده سپاه گنبد فرمانده انتظامی گنبد علیفر مواد مخدر آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا

سرپرست فرماندهی انتظامی صومعه‌سرا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان، شش معتاد متجاهر و ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر طی دو روز جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی با بیان اینکه بلای خانمان‌سوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر برای افزایش احساس امنیت به مدت دو روز در شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد و در این راستا شش معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف یک کیلو و ۶۵۱ گرم انواع مواد مخدر، سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح اشاره و از همکاری صمیمانه آن‌ها قدردانی کرد و افزود: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهند داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 747350

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود