Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به توسعه تشکل‌های غیردولتی طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید گفت: هم اینک ۵۰۰ سازمان مردم نهاد در این استان فعال است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون ۶۰۰ سازمان مردم نهاد ثبت شده در آذربایجان غربی داریم که بیش از ۸۰ درصد آنها در حوزه های مختلف به فعالیت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: محیط زیست، آسیب های اجتماعی، حوزه های مختلف اجتماعی و بهداشتی و حتی موضوع فرهنگسازی و مقابله با شیوع بیماری کرونا از جمله زمینه های فعالیتی این سازمان ها در این استان به شمار می رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اغلب این سازمان های مردم نهاد با حمایت و تدبیر دولت های یازدهم و دوازدهم شکل گرفته و به فعالیت های خود ادامه می دهد.

مصطفوی با اشاره به تدبیر این دولت برای راه اندازی دفاتر تسهیل‌گری برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی جوامع محلی در کشور و آذربایجان غربی بیان کرد: برای نخستین بار، هشت دفتر تسهیل‌گری در ارومیه راه اندازی شده و ۸۰ نفر در آنها شاغل هستند.

وی اظهار کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی و توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی در حواشی و مناطق محروم شهر از جمله وظایف این دفاتر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: فعالان در این دفاتر، مشکلات مناطق را شناسایی کرده و به صورت مستقیم به مسوولان اعلام می‌کنند که پس از آن، پیگیری های لازم از سوی مسوولان و فعالان دفاتر تسهیل‌گری تا رسیدن به نتیجه انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به الزام قانونی برای افزایش تعداد مدیران بانو در دستگاه های اجرایی افزود: برای نخستین بار سه بانو به عنوان بخشدار و ۲ بانو به عنوان معاون فرماندار در این استان منصوب شدند.

مصطفوی اضافه کرد: علاوه بر زیرمجموعه های وزارت کشور، در دیگر بخش‌های مدیریتی استان نیز مدیران بانوی زیادی وجود دارد ولی با هدف گذاری ۳۰ درصدی در این خصوص همچنان فاصله داریم.

سازمان های مردم نهاد از جمله مهمترین ارکان استفاده از ظرفیت مردم به ویژه جوانان در مدیریت های مختلف غیردولتی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی مصطفوی تسهیل گری سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی معاون سیاسی تسهیل گری مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی