Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@20:43:19 GMT

جهانگیری: آموزش‌وپرورش در شرایط کرونا خیلی قوی عمل کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۹۳۴

جهانگیری: آموزش‌وپرورش در شرایط کرونا خیلی قوی عمل کرد

معاون اول رئیس‌ جمهور با بیان این که جامعه بیشترین اعتماد را به معلمان دارد، گفت: آموزش‌وپرورش در شرایط کرونا خیلی قوی عمل کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اسحاق جهانگیری صبح سه شنبه در بازدید از یکی از مدارس منطقه شهر تهران اظهار کرد: کرونا باعث شد مدارس ۱۵ روز زودتر از سال‌های گذشته بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویروس کرونا سراسر دنیا را فراگرفته و تمام کشورها با آن درگیر هستند و هر کشوری با بضاعتی که دارد با آن برخورد می‌کند. امید است با تدابیری که اندیشیده شده، این بیماری را پشت سر بگذاریم.

معاون اول رئیس جمهور با یادآوری مجاهدت‌هایی که کادر درمان کشور در این دوره از خود نشان دادند، خاطرنشان کرد: کادر پزشکی با تمام توان به میدان آمدند، مردم هم خیلی خوب همراهی کردند که نمونه‌ای از این همراهی‌ها برگزاری آئین ۱۳ به‌در امسال بود که حاکی از فرهنگ بالای جامعه داشت.

جهانگیری ادامه داد: در ایام عزاداری‌های ماه محرم و عاشورا، حضور گسترده در آئین‌ها جز فرهنگ ایران و شیعه است، اما امسال مردم همان کاری را انجام دادند که رهبر معظم انقلاب فرمودند. بنابراین این فرهنگ نهادینه شد که مراسم انجام دهیم، اما پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنیم.

وی اظهار کرد: با اعتمادی که جامعه به معلمان دارد مطمئن هستم معلمان می‌توانند از عهده استمرار آموزش‌ها در این ایام به‌خوبی برآیند. امروز جامعه بیشترین اعتماد را به معلمان دارد و به همین واسطه است که جگرگوشه خود را به معلم می‌سپارد و اعتماد می‌کند. البته این اعتماد مسئولیت آموزش‌وپرورش را خیلی سنگین می‌کند لذا علاوه بر وظایف هرساله مسئولیت بهداشت و سلامت دانش آموزان نیز به آن اضافه شده است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: مطمئنم مدیران مدارس هم خود را جای والدین دانش‌آموز قرار می‌دهند و از فرزندانشان به‌خوبی مراقبت می‌کنند. آموزش‌وپرورش در ایام شیوع ویروس کرونا خیلی قوی کار کرد؛ لذا از تلاش‌هایی که در این مدت انجام شده، تشکر می‌کنم.

جهانگیری بابیان اینکه آموزش‌وپرورش برای ارائه آموزش‌ها سه روش ارائه کرد، اظهار کرد: شبکه شاد مبتنی بر آموزش‌های مجازی و اینترنت است که خوشبختانه اینترنت آن را نیز رئیس‌جمهوری رایگان اعلام کرد.

وی در باره روش‌های دوم و سوم در مورد آموزش‌های ایام کرونا نیز گفت: مدرسه تلویزیونی و آموزش حضوری دو روش دیگری هستند که خانواده‌ها مخیرند یکی از سه روش را برای فرزندشان انتخاب کنند. همچنین همه دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند به آموزش‌وپرورش در این مسیر کمک کنند تا آموزش‌وپرورش دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشد.

کد خبر 443123

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رييس جمهور آموزش و پرورش ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش وپرورش آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ارتشی در خاش

 سرهنگ احمد دلاور فرمانده مرکز آموزش ۰۸ ارتش مستقر در خاش  با اشاره به اینکه مقام و جایگاه معلم برجسته و دارای منزلت دنیوی و اخروی است 'tj:  تلاش برای ارتقای شاخص‌های سوادآموزی، علمی و پژوهشی در جامعه انسان را به کمال می‌رساند.
حجت الاسلام سعید شمس الدینی مسوول عقیدتی سیاسی مرکز تربیت و آموزش ۰۸ خاش نیز گفت: بزرگترین دغدغه انسان بیاد علم و علم آموزی باشد، چنانچه پیامبر اسلام (ص) درباره اهمیت علم تأکید کرده‌اند.
دکلمه خوانی دانش آموزان به مناسبت روز معلم و تجلیل از آنان توسط فرمانده مرکز آموزش ۰۸ و پذیرایی از خانواده‌های حاضر در مراسم از مهمترین برنامه‌های اجرایی بود، که شب پر خاطره‌ای را برای آنان رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • تجلیل از معلمان ارتشی در خاش
  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است