Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز حدود ۵۰۰ هزار دانش‌آموز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکردند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در شبکه خبر اظهار کرد: ما همه کتاب‌های ثبت سفارس شده را به استان‌ها و مناطق ارسال کردیم و از ۲۵ مرداد توزیع کتاب درسی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ هزار نفر هنوز ثبت کتب درسی نداشتند که بخشی در حوزه استعداد‌های درخشان هستند؛ ۲۲۰ هزار نفر در دوره ابتدایی، ۱۵۹ هزار نفر در دوره متوسطه، ۱۵۲ هزار نفر در متوسطه نظری و ۸۲ هزار نفر در هنرستان‌ها هنوز ثبت‌نام نکردند که امیدواریم هرچه‌زودتر ثبت‌نام کنند تا امکان توزیع به‌هنگام در مدارس فراهم شود.

مرتضایی با بیان اینکه سامانه ثبت‌نام کتب درسی باز است، گفت: به جز هزینه ثبت کتب، هزینه دیگر را نباید خانواده‌ها پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توزیع کتاب استعداد درخشان مدارس تهران دانش آموزان هزار نفر کتب درسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان