Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@12:51:03 GMT

برهانی: دخالت نه، به سعادتمند مشاوره می‌دهم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۱۴۱۴

برهانی: دخالت نه، به سعادتمند مشاوره می‌دهم

مهاجم سابق استقلال اعلام کرد که یک سری اتفاقات خوب هم افتاده است و روزنه امیدی برای بازگشت استراماچونی به وجود آمده است.

 آرش برهانی مهاجم سابق و پیشکسوت تیم استقلال درخصوص نقشش در نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: استقلال در فصل و نقل و انتقالات امسال، افراد کاربلدی را بکار گرفته که به لیگ واقف بوده و آن را خوب و جدی دنبال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بازیکنانی که در لیگ ستاره بودند، طبق نیاز استقلال شناسایی کرده و برای به خدمت گرفتن آنها اقدام شده و به نظرم بازیکنانی که اضافه شده اند، بهترین های لیگ بوده اند و استقلال برای پست هایی که نیاز داشت، این بازیکنان را جذب کرده است.

وی ادامه داد: من در نقل و انتقالات باشگاه هیچ دخالتی ندارم فقط یک مشاوره کوچک به مدیران باشگاه داده ام. آقای سعادتمند فضایی را ایجاد کرده اند که بازیکنی که قرار است جذب شود، کاملا کارشناسی می شود. آقای نوروزی معاون اقتصادی باشگاه برای تیم خیلی زحمت کشیدند و تا ساعات اولیه صبح پیگیر نقل و انتقالات باشگاه هستند.

برهانی افزود: تمام بازیکنانی که مدنظر استقلال هستند کاملا کارشناسی شده اند. نیازهایی که استقلال در پست های مختلف داشته، شناسایی شده است. متاسفانه در این روزهای حساس استقلال سرمربی ندارد تا طبق افکار او بازیکن جذب شود ولی دوستان سعی می کنند بهترین بازیکنان را در هر پست جذب کنند و بتوانند به سرمربی بعدی کمک کنند که امیدوارم آقای استراماچونی باشد.

او ادامه داد: آقای علی کریمی یک پیشنهاد خیلی خوب دارد و باید به بازیکن حق بدهیم که به فکر آینده اش باشد. مطمئن باشید کریمی در ایران بجز استقلال در جایی بازی نمی کند. امیدواریم که ایشان در استقلال بماند. ولی با یارگیری و بازیکنانی که قرار است جذب شود و با وجود بازیکنان فعلی، ان شالله مشکلی به وجود نیاید.

برهانی درخصوص طوفان توئیتری هواداران استقلال درخصوص بازگشت استراماچونی گفت: تمام فکر و ذکر باشگاه این است که آقای استراماچونی را برگردانند و همه هم می دانند که بازگشت ایشان برای تیم و هواداران خیلی مهم است و مدیران تیم، برای بازگشت آقای استراماچونی تمام تلاششان را می کنند.

بازیکن سابق استقلال اظهار داشت: تمام مذاکرات انجام شده و جدیدا یک سری اتفاقات خوب هم افتاده است و روزنه امیدی برای بازگشت استراماچونی به وجود آمده است و آقای سعادتمند با انرژی و پیگیری های فراوان در حال تلاشند تا آقای استراماچونی برگردند. من مطمئنم این اتفاق خوب رخ خواهد داد و استراماچونی پیگیری های هواداران را می بینند و بالاخره ایشان به هوادارانی که اینقدر خواهانش هستند، گوش خواهد داد.

برهانی در مورد اینکه نام او و فریدون زندی به عنوان دستیار الکس نوری در استقلال قرار گرفته است، توضیح داد: من هم از این خبر تعجب کردم. همه باشگاه های دنیا چند پلن مختلف دارند. شاید در مورد آقای نوری هم فکر شده باشد. اگر مشکلاتی باعث می شد که آقای استراماچونی به ایران نیاید، بالاخره باید پلن هایی در نظر گرفت و خیلی طبیعی بود اگر این اتفاق رخ می داد.

او ادامه داد: من نمیدانم این خبر از کجا منتشر شد ولی من میدانم که بطور قطع گزینه اول، دوم و سوم آقای سعادتمند، استراماچونی است. ولی اگر برای پلن های دیگرشان فکر و برنامه ریزی کرده اند، میتواند طبیعی باشد ولی در نهایت مطمئنا آقای استراماچونی برمیگردد و این حاشیه ها به وجود نخواهد آمد./ ورزش سه به نقل از رادیو ایران

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آقای استراماچونی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری در میان مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.


تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها است.

دیگر خبرها

  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم