Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه آغاز خواهد شد. دو تیم هورسان رامسر و سایپا تهران در حالی رو در روی هم قرار خواهند گرفت که ۱۱ بازیکن تیم هورسان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و شرایط لازم برای برگزاری این دیدار را ندارند.

فدراسیون والیبال ابتدا اعلام کرد این دیدار لغو است اما روز گذشته (دوشنبه) دبیر کمیته رویدادها و مسابقات اعلام کرد بر اساس پروتکل ها، هر تیمی که از ۲۰ بازیکن،  ۹ بازیکن سالم داشته باشد، باید در رقابت ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود شکیبا پاسور تیم هورسان رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر تصمیم فدراسیون والیبال و اصرار برای برگزاری این دیدار گفت: خبری که فدراسیون برای برگزاری این دیدار داد، تیم را شوکه کرد. در آزمایش دوم تیم، تست ۱۱ بازیکن مثبت اعلام شد. انصاری (دبیر کمیته رویدادها) ابتدا اعلام کرد بازی روز چهارشنبه تیم با سایپا لغو و حتی برای طی شدن قرنطینه ۱۴ روزه بازی هفته دوم مقابل شهرداری ورامین نیز کنسل است.

وی در ادامه تأکید کرد: اما روز گذشته به یکباره اعلام کردند بر اساس پروتکل های بهداشتی تیمی که ۲۰ بازیکن دارد و ۹ بازیکن سالم هستند، باید در رقابت شرکت کنند. نخست اینکه تیم ما ۲۰ بازیکن ندارد و در حال حاضر با ابتلای ۱۱ بازیکن به ویروس کرونا، حدود ۵ بازیکن سالم هستند و قرار است لیبروی سوم تیم در مقابل محمد موسوی برای تیم ما پاس بدهد!

پاسور تیم هورسان اظهارداشت: ظاهرا کارخانه برای برگزاری این دیدار رایزنی داشته است و انگار خون کارخانه رنگین تر است وگرنه چرا باید فدراسیون یک شبه رأی به برگزاری دیدار دهد. نکته جالب تر این است که قرار است این بازی در سالن سایپا برگزار شود. شهنازی (سرمربی فصل گذشته سایپا) بارها تلاش کرد بازی های سایپا در این سالن برگزار شود اما اعلام می کردند این سالن استاندارد نیست و حال قرار است بازی های سایپا با هدایت کارخانه در همین سالن غیراستاندارد برگزار شود.

کد خبر 5018692 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال مصطفی کارخانه ویروس کرونا شهرداری ورامین تیم والیبال سایپا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا فینال جام حذفی باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا والیبال احمد سعادتمند فدراسیون فوتبال برای برگزاری این دیدار تیم هورسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!