Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:40:13 GMT

اهانت به قرآن و پیامبر نشان از ناتوانی دشمنان اسلام است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۱۸۸۴

اهانت به قرآن و پیامبر نشان از ناتوانی دشمنان اسلام است

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه و سازمان حج، قرآن سوزی در سوئد و اهانت به نبی خاتم (ص) در فرانسه را دو امتحان بد برای غرب در عنوان و آن را نشان دهنده عجز و ناتوانی آنها در مقابل منطق اسلام توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آنها اگر در برابر اسلام استدلال، منطق و حکمت داشتند به مقابله برمی خواستند، قرآن سوزاندن و توهین به پیامبر رحمت(ص)، تلاش بیهوده و مذبوحانه است.

نواب افزود: غرب و سردمداران کشورهای غربی اگر به فکر آبروی خودشان بودند، حتما این لکه ننگ را از خود دور و این کار را تقبیح و محکوم می کردند و با افرادی که مذبوحانه به کتاب مبین حق و پیامبر رحمت جسارت و توهین کردند برخورد نموده و شعارها و ادعایشان را به اثبات می رساندند.

وی تصریح کرد: آنها ادعا می کنند، اهل منطق، گفت وگو، تفکر و تمدن هستند در حالیکه آنچه اتفاق می افتد از همه این مضامین ارزشمند بری است.

نواب همچنین عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را بی فایده دانست و گفت: این اقدام برد برای صهیونیست ها و باخت برای امارات است و جز ایجاد ناامنی و تنفر از امارات در جهان اسلام فایده دیگری ندارد و دست جنایتکاران صهیونیست را در امارات باز خواهد کرد، جنایتکارانی که خاک فلسطین را از صاحبانش غصب و فلسطینیان را آواره کرده اند.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین با گرامیداشت سالروز قیام خونین هفده شهریور، این واقعه را نقطه عطفی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: کشتار 17 شهریور سال 1357 فاصله میان مردم و رژیم را عمیق تر کرد و در مقابل جان تازه ای به انقلابیون بخشید و اضمحلال حکومت ستم پیشه شاهنشاهی شدت گرفت.

.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت اسلام هادی صاحبقرانی  در این مراسم  با گرامی داشت هفته معلم گفت: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محور‌ها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش  می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره  به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم

سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای