Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدیمی‌ترین مجتمع اقامتی خوانسار با حضور مسئولان محلی روز پنج‌شنبه افتتاح شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، در مراسم افتتاح خاص‌ترین مجتمع اقامتی خوانسار که چهره‌های ملی نظیر چهره‌ ماندگار حوزه خطاطی استاد کابلی به صورت آنلاین حضور داشتند، روبان افتتاح فاز اول این مجتمع قیچی شد.

مدیر عامل این مجموعه با بیان اینکه «سرای خرم» در فاز اول خود مفتخر به افتتاح خانه‌بوم‌گردی با گنجایش پذیرایی همزمان از خانواده‌های ایرانی و خارجی است، اظهار داشت: به لطف خدا و‌ در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی جهت کمک به اقتصاد داخلی در فاز‌های بعدی بخش موزه مردم‌شناسی و گیاه‌شناسی را افتتاح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم معصمی که خود کارشناس گیاهان دارویی است بیان داشت: قدمت «سرای خرم» به قبل از پهلوی اول یعنی اواخر دوران حکومت سلسله قاجار بر‌می‌گردد.

وی با بیان اینکه در معماری بنای تاریخی«سرای خرم» آن‌چه که هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند تلفیق دو‌ دوره معماری قاجاری و پهلوی با یکدیگر است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، افزود: ما این نوع معماری را در ایران کمتر شاهدیم چرا که عمدتا بناهای قاجاری در کشور ما به درستی نگاه‌داری نشدند و هر آنچه که وجود دارد مرتبط به پهلوی دوم است.

معصمی همچنین اظهار داشت: شهرستان خوانسار به عنوان یکی از قطب‌های گردشگردی ایران اسلامی محسوب می‌شود که هر یک از چهار فصل را می‌توان در این منطقه زیبا، خوش منظره با آب و هوای دلچسب در کنار خانواده خوش گذراند.

وی همچنین با عنوان این مطلب که خانه بوم‌گردی«سرای خرم» ضمن رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی خود را در قبال سلامت مسافران مسئول می‌داند، اظهار داشت: ما در این اقامتگاه زیبا با انواع دمنوش‌های سنتی و گیاهان داروئی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنیم که در جای خود کم‌نظیر است.

این کارشناس گیاهان دارویی‌ افزود: «سرای خرم» مجوز‌های لازم و مربوطه را دریافت نموده تا اوقات خوب و خوشی را برای خانواده‌ها به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: ایران بنای تاریخی خوانسار گردشگردی مجتمع اقامتی سرای خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک ظهر چهارشنبه همزمان با هفته ملی سلامت با حضور فرماندار تالش، مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

گفتنی است؛ این پایگاه در مساحتی ۱۱۰ متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان (از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان) در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی بهسازی و تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6087824

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد