Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، نادر فخری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا در شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان با تشکر از تعامل و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با کرونا اظهار کرد: در موج نخست شیوع کرونا تصور بر این بود که این ویروس کنترل و مهار می‌شود و به همین دلیل بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت‌های کاری محدود و تعطیل شد؛ اما این‌گونه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در موج دوم شیوع کرونا، این ویروس با علائم دیگری خود را نشان داد و با تدبیر بهتر، فعالیت‌ها در جامعه و مبارزه در حال انجام است و در آینده هم این‌گونه است و ما ناچار به تغییر سبک زندگی، کار و تحصیل هستیم و ناخواسته هم در حال انجام این تغییرات هستیم.

فرماندار شاهرود با تقدیر و تشکر از مردم فهمیم و بابصیرت شهرستان شاهرود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی و تعامل با مجموعه مدیریت شهرستان، گفت: نقاط قوت شهرستان وجود علما و ائمه جمعه فهمیم و همراه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تدبیر و همراه و برنامه‌ریز و کادر معاونان و درمانی است که زبانزد و باعث افتخار هستند.

فخری با تأکید بر تعامل، همدلی و هم‌افزایی در شهرستان شاهرود و رضایت‌مندی عمومی از تلاش‌های انجام شده، افزود: این رضایتمندی با مدیریت هماهنگ و هم‌افزایی در شهرستان ایجاد شده و خداوند هم برکت داد و تعداد بیماران و مرگ و میر کمتر شد و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی باانگیزه‌تر رفتار می‌کند.

وی با تقدیر از همه مردم در برگزاری برنامه‌های ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد وفاق، همدلی و همراهی مردم و مسؤولان برای پای‌کار بودن همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی و شهرداری‌ها در مقابله با این ویروس تأکید کرد: این اقدامات سبب می‌شود که آسیب‌ها کمتر شود.

فرماندار شاهرود با اشاره به نگرانی و دغدغه خانواده‌ها نسبت به بازگشایی مدارس بیان کرد: ما به مجموعه آموزش و پرورش اعتماد داریم و می‌دانیم که به‌خوبی در خدمت دانش‌آموزان بوده و اولویت برنامه‌ریزی آموزش و پرورش سلامت است؛ اما باید پاسخگویی به دغدغه‌های اولیای دانش‌آموزان صورت گیرد.

رئیس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های اصلی ما در مدارس برطرف کردن دغدغه مردم است، بیان کرد: تلاش ما این است که یک ابتلا به کرونا در مدارس نداشته باشیم؛ زیرا دشمن این آرزو را دارد که نارضایتی‌ها در جامعه زیاد شود و مانند موج نخست شیوع کرونا تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

فخری با اشاره به آغاز فعالیت‌های ورزشی و بازگشایی باشگاه‌ها نیز گفت: فعالیت‌های ورزشی با حساسیت و سطح‌بندی و رعایت پروتکل‌ها می‌تواند آغاز شود و اداره ورزش و جوانان در این زمینه باید با برنامه و طرح اقدام کند تا از مخاطرات آینده آن کم شود.

وی بر تشدید بازرسی‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزش و پرورش و ادارات و دانشگاه‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تأکید کرد.

فرماندار شاهرود در خصوص برپایی نماز جمعه در شهرستان نیز گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه نیز در هفته‌های آینده در محیط سرباز برگزار می‌شود.

فخری بر تهیه چک‌لیست زمان‌بندی ضدعفونی مدارس، باشگاه‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان شاهرود با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مدارس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود آموزش فرماندار شاهرود نمازجمعه رعایت پروتکل های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رعایت پروتکل ها شهرستان شاهرود فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 

 نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، با اشاره به نزدیک شدن به ایام حج، بر اهمیت توجه به این فریضه الهی تاکید کرد.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام علی رنجبری امام جمعه موقت میناب با گرامیداشت روز کارگر و معلم گفت: علم و دانش آشکارترین وسیله برای عزت و قدرت کشور است.

نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: صیانت از ارزش‌های فرهنگی، اسلامی و ملی کشور وظیفه همه مردم است و نقش بانوان در اعتلای جامعه و ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی بسیار تاثیر گذار است.

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ محمد حسین محمدی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: امت اسلامی باید نقش ویژه خود را در حمایت از مردم مسلمان و مظلوم غزه بیش از پیش ایفا کند.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم با گرامیداشت روز معلم گفت: بزرگ ترین ماموریت معلمان در ایران اسلامی امروز، انقلابی بودن و جهاد تبیین است.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب نماز جمعه اهل سنت قشم گفت: معاد، الهام بخش انسان مومن برای پیمودن مسیر درست زندگی است.

 نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان با اشاره به نامناسب بودن راههای روستایی این شهرستان گفت: برخی از جاده های روستایی منطقه متناسب با نیاز روز بهسازی نشده و متولیان حوزه راهداری و راهسازی باید چاره اندیشی کنند.

نماز جمعه بستک

حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه بستک با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای از مسولان خواستار راه اندازی این رشته ورزشی در شهرستان بستک شد.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام مهدی دُرّی امام جمعه حاجی آباد با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: این پاسخ ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیرگفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای ترمیم کمبود نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت دارد.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک با اشاره به هفته کار و کارگر خواستار توجه و رفع مشکلات کارگران شهرداری در این منطقه و تامین امنیت شغلی آنان شد.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان با اشاره به مشکل موات اعلام شدن بخش زیادی از زمین‌ها منازل و ملک‌های مردم در این شهرستان، خواستار پیگیری این موضوع در قوه قضائیه و رفع مشکل شد.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام احمد خلیلی امام جمعه موقت سیریک از مسئولان شهری و شهرداری خواست به شهرک کارمندان و جاده مرزبانی توجه بیشتری کنند.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد با گرامیداشت روز کارگرگفت: مسئولان تلاش کنند زندگی کارگر با امنیت شغلی و رفاه در زندگی ارتقاء یابد.

نماز جمعه هرمز

 حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز با اشاره به سفر رئیس جمهور به دو کشور پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر زمینه ساز وحدت هرچه بیشتر با کشورهای منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان