Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:45:38 GMT

کشف ۲۰۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار/۱۸ هزار لیتر سوخت کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۲۴۳۳

کشف ۲۰۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار/۱۸ هزار لیتر سوخت کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف دوهزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون دو هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ارزش این محموله بنا بر اعلام کارشناسان، ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، یگان‌های انتظامی شهرستان فامنین به همراه پلیس مبارزه با مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را به مدت ۵ روز در شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح مأموران ۹ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر را نیز از آنها کشف کردند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: از دیگر دستاوردهای این طرح ۵ روزه می‌توان به توقیف ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف، کشف یک فقره موتورسیکلت سرقتی، دستگیری ۵ سارق و کشف ۳ فقره سرقت اشاره کرد.

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون نفتکش حامل بار سوخت قاچاق در محور اصلی شهرستان کبودرآهنگ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با راه اندازی واحد گشتی کامیون مذکور در محور اصلی شهرستان مشاهده و با تعقیب و مراقبت صورت گرفته مشخص شد، خودروی مذکور با تغییر مسیر قصد تخلیه محموله در یکی از شهرک صنعتی را دارد که با هماهنگی قضائی این کامیون توقیف و در بازرسی از آن، ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به اینکه سوخت‌های مکشوفه به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کشف کالای قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف یک دستگاه سواری پژو حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری بیان کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انتقال کالای قاچاق با یک دستگاه خودرو پژو از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان اسدآباد رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد با همکاری مأموران به منظور توقیف و کشف کالای مذکور طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز را اجرا و علاوه بر گشت زنی و استقرار ایست و بازرسی مقطعی در سطح محور اصلی، به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: در خلال اجرای طرح مأموران این خودرو را مشاهده و با شگردهای خاص پلیسی توقیف کردند که در بازرسی از آن، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ دستگاه مایکروفر خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: ارزش محموله مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف لوازم رایانه‌ای قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف میلیاردی لوازم رایانه‌ای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر در ایست و بازرسی حرم آباد این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار قلم انواع لوازم صوتی اسپیکر، هدفون و موس قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 5017623

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق مرغ قاچاق سوخت محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا بوشهر ماه محرم گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر قاچاق و فاقد مجوز شهرستان اسدآباد ۱۸ هزار لیتر مرجع قضائی یک دستگاه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد