Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی در بهمن سال گذشته با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شد و طی 7 ماه حضور در سرپرستی این فدراسیون در جلسه‌ای با سلطانی فر وزیر ورزش و علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گزارش عملکرد این فدراسیون را در 7 ماه گذشته ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور موتورسواری و اتومبیلرانی در موزه ورزش، افتتاح آکادمی بین المللی فدراسیون، اضافه شدن 3 هزار متر مربع در مجموعه آزادی تهران، کلنگ زنی ساختمان اداری فدراسیون، افتتاح مجموعه پارک سرویس آرش، برگزاری منظم و استاندارد دوره های آموزشی در دو سطح مربیگری و داوری در تهران و استان‌ها، تفاهم نامه با دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان شریک آموزشی، تفاهم نامه با سازمان ورزش شهرداری تهران، تفاهم نامه با شبکه ورزش سیما برای اختصاص برنامه اختصاصی این رشته، پیگیری مشارکت فدراسیون در برنامه‌های بین‌المللی یونسکو و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، تشکیل کمیته خیرین و برنامه برای تکمیل و توسعه پیست‌های موتورسواری و اتومبیرانی مجموعه آزادی تهران، اختصاص ده پیست اختصاصی هیات‌ها در 10 استان کشور، توسعه بخش همگانی با طراحی روزهای ترک دی برای عموم مردم به همراه آموزش، پیگیری ساماندهی تردد موتورهای سنگین با مشارکت نیروی انتظامی، پیگیری اصلاح آیین نامه شناسایی و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی  از جمله موارد انجام شده در گزارش 7 ماه سرپرستی مازیار ناظمی در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر فدراسیون شهرداری تهران وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!