Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:38:52 GMT

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۲۵۸۸

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی

ایسنا/لرستان معاون اوقاف لرستان از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۵۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان لرستانی در قالب طرح «شمیم حسینی» خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح «شمیم حسینی»، گفت: در دهه اول محرم در قالب این طرح ۵۰ هزار پُرس غذای گرم  در ادارات اوقاف و امور خیریه پخته و جهت توزیع در بین نیازمندان در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی طی دهه اول محرم بین مردم نیازمند خبرداد و افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، رب‎گوجه بود که ارزش تقریبی هر بسته ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان بود.

عباس‌زاده ادامه داد: هزینه‌های این بسته‌های معیشتی و پخت غذای گرم از محل موقوفات مرتبط با عزاداری محرم، روضه‌خوانی، اطعام فقرا و همچنین از محل کمک‌های خیرین تامین شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: در طول دهه دوم محرم و همچنین ایام صفر نیز طرح «شمیم حسینی» را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وقف اوقاف استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان