Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» در منزل شهید والامقام «محمد رزمجو» با حضور جمعی از مسئولان و فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» در منزل شهید والامقام «محمد رزمجو» با حضور جمعی از مسئولان و فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار و روحانی محل و جمعی از فعالان کانون های مساجد حضور داشت.

 

این مقام مسئول یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم معنوی به صورت محدود برگزار شد.

 

ملکی اظهار داشت: در پایان این دیدار از فداکاری و صبور مادر شهید تقدیر و تجلیل شد.

 

شهید محمد رزمجو متولد هفدهم فرودین ماه 1350 بود که با آغاز جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه در جبهه حق علیه باطل شرکت کرد و در 2 مهرماه 1371 در ارتفاعات نفت شهر به فیض شهادت نائل شد.

 

در فرازی از وصیت نامه این شهید آمده است: مرگ در راه اسلام و وطن افتخار بزرگی است و انسان نباید از مرگ بترسد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم شهرستان بیله سوار دیدار با خانواده معظم شهدا اردبیل شهرستان بیله سوار برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان