Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:50:10 GMT

«گنج‌خانلو» قهرمان بخش جاده لیگ برتر دوچرخه‌سواری شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۳۱۳۳

«گنج‌خانلو» قهرمان بخش جاده لیگ برتر دوچرخه‌سواری شد

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان اصفهان در شهرستان گلپایگان در حال برگزاری است، ۶۰ دوچرخه سوار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲ بخش استقامت و تایم تریل با هم مسابقه می‌دهند که «محمد گنج‌خانلو» توانست عنوان قهرمانی را در بخش جاده کسب کند.

در مرحله اول مسابقات لیگ، ۱۲ تیم شرکت کردند که رکابزنان فردا (چهارشنبه) در ماده تایم تریل انفرادی که به مسافت ۶۰ کیلومتر است، به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات برتر مسابقه استقامت به شرح زیر است:

محمد گنج‌خانلو با زمان ۳:۱۱:۵۹ از فولاد مبارکه سپاهان

سعید صفرزاده با زمان ۳:۱۲:۰۰ از تیم دانشگاه آزاد تبریز

بهنام خسروشاهی با زمان  ۳:۱۲:۳۰ از تیم نیروی هوایی عقاب

بیش از این قرار بود این مسابقات ۱۲ تا ۱۴ شهریور برگزار شود اما به دلیل بحران کرونا لغو شد.

همچنین مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در بخش جاده که قرار بود شهریور ماه برگزار شود به دلیل وضعیت قرمز ۱۵ استان به زمان دیگری موکول شد.

علاوه بر آن فدراسیون در خرداد ماه هم در نظر داشت یک دوره مسابقه جایزه بزرگ را در احمدآباد مستوفی برگزار کند که به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

برچسب‌ها محمد گنج خانلو فولاد مبارکه سپاهان ویروس کرونا فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد گنج خانلو فولاد مبارکه سپاهان ویروس کرونا فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری محمد گنج خانلو فولاد مبارکه سپاهان ویروس کرونا فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری گنج خانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور که از دی سال گذشته با حضور هشت تیم آغاز شد، از ۳۱ اردیبهشت با برگزاری مرحله سوم این رقابت ها پیگیری می شود. این مرحله از مسابقات تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، پاک نژاد اسپورت، عقاب نهاجا، فراسنج تهران، شهرداری کرج و مناطق نفت خیز جنوب برگزارکننده این فصل از مسابقات هستند. نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است ضمن اینکه پتروشیمی هم پرافتخارترین تیم لیگ تنیس روی میز ایران است که پس از چندسال غیبت در این فصل از مسابقات شرکت خواهد داشت.

دیدارهای مرحله سوم در حالی برگزار می شود که پتروشیمی در پایان مرحله دوم صدرنشین جدول رده بندی شد. در این مرحله که اسفند سال گذشته برگزار شد، تیم فراسنج حضور نداشت. چهار دیدار عقب افتاده این تیم در مرحله دوم، در جریان مرحله سوم مسابقات برگزار می شود.

مرحله سوم لیگ تنیس روی طی پنج دور پیگیری می شود. در پایان و بر اساس رده بندی نهایی تیم ها، چهار تیم وارد مرحله پلی آف (نیمه نهایی) می شوند.

دیدارهای نیمه نهایی ۲۰ و ۲۴ خرداد به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. ۲۷ و ۳۱ خرداد هم زمان مصوب برای برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال است.

کد خبر 6087578

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد