Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@07:28:06 GMT

مرگ دوچرخه سوار 19 ساله بر اثر برخورد با پراید

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۳۱۴۵

مرگ دوچرخه سوار 19 ساله بر اثر برخورد با پراید

رئیس پلیس راه استان از جان‌باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد سواری پراید با دوچرخه در محور"رشت به کوچصفهان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "جاور صفاری" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور "رشت به کوچصفهان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پرایدحین تردد در محور اعلامی منطقه گورابسر با یک دستگاه دوچرخه و در ادامه با پایه پل عابر پیاده برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه راکب 19 ساله دوچرخه به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت و راننده 48 ساله پراید مجروح شد.

سرهنگ صفاری بیان داشت: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه دوچرخه سواران باید از مسیر ویژه‌ای که برای آنان تعریف شده است، عبور کنند از راکبان دوچرخه خواست، در صورت نبود مسیر ویژه عبور دوچرخه، از سمت راست راه و همسو با جریان ترافیک حرکت کرده و از عبور در بزرگراه‌ها و محل‌هایی که سرعت وسایل نقلیه زیاد است، خودداری کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرگ دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با خودروی مزدای دوکابین در محور ارومیه-تبریز پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از وقوع یک‌فقره تصادف شدید خودروی در محور ارومیه به تبریز خبر داد.

وی افزود: صبح روز پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، در محور ارومیه به تبریز یک دستگاه سواری پراید با خودروی مزدا دوکابین برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اطلاع از این موضوع نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه به‌سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه پنج مصدوم داشت که مصدومان پس از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش‌بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750028

دیگر خبرها

  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز