Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج بیت اللهی با بیان اینکه آموزش ابتدائی بیشترین تعداد دانش آموزان را در اختیار دارد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۳۵ هزار دانش آموز استان هرمزگان در دوره اول و دوم مقطع ابتدائی مشغول به تحصیل هستند که بیش از ۴۷ درصد دانش آموزان استان را تشکیل می دهد.

وی افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بیش از دو هزار و ۶۰ آموزشگاه در قالب حدود ۹ هزار و ۵۰۰ کلاس درس مقطع ابتدائی به صورت مستقل و چند پایه در استان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت الهی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری قریب به ۴۲ هزار دانش آموز به پایه اول ابتدائی آموزش و پرورش استان وارد شده اند که از چهار طریق کلاس حضوری، تلویزیون، آفلاین شاد و درسنامه مشغول به تحصیل می باشند.

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای کیفیت بخشی به روند آموزشی و پرورشی مدارس دوره ابتدائی، در سال جاری طرح ها و برنامه های عملیاتی نظیر برنامه ویژه مدرسه (بوم)، برنامه تدبیر، برنامه جشنواره جابربن حیان، طرح انسداد مبادی بیسوادی و برنامه ارزشیابی توصیفی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5018759

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان دانش آموزان محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا بوشهر ماه محرم گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: برای مسئولین نیز پاسداشت مقام معلم، معنای دیگری دارد، مسئولین در هر سطحی باید تلاش کنند مجموعه آموزش و پرورش و مجموعه معلمین، دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمدرضا جانثاری شامگاه _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل بیش از ۵۰۰ معلم نمونه منطقه‌ای و استانی اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: پاسداشت مقام معلم باید در همه جامعه و در تمام شئون جامعه مشهود باشد به طوری که همه مردم بدانند چیزی که در جامعه اتفاق می‌افتد قوت و تربیتی که جامعه به خود می‌گیرد و پیشرفت حاصل از آن، از معلم سرچشمه می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: آن کسی که فرزند دانش‌آموز دارد در روز معلم خود را مکلف به تجلیل از مقام معلم کند و این آموزشی به فرزند نیز هست و آنانی که فرزند دانش‌آموز ندارند، در هر مقامی باشند خودشان روزی دانش‌آموز بوده‌اند و می‌تواند با مراجعه با یک مدرسه‌ای که در آن درس خوانده اند از مقام معلم تجلیل کند.

وی افزود: مقام معلم به گونه‌ای تقویت شود که معلم امین جامعه است چرا که مردم پاره تن خود را به او می‌سپارند.

جانثاری اظهار کرد: برای مسئولین نیز پاسداشت مقام معلم، معنای دیگری دارد، مسئولین در هر سطحی باید تلاش کنند مجموعه آموزش و پرورش و مجموعه معلمین، دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند.

کد خبر 751596

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی