Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ورزشی، سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ گفت: درآمد و جاذبه اراضی در حاشیه کلان شهرهای کرج و تهران موجب شده به زمین های کشاورزی این منطقه آسیب جدی وارد شود .

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ افزود : در ۵ ماهه ابتدای امسال برخورد با اراضی تغیر کاربری غیر مجاز ۵ برابر مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشی گفت: از این پس علاوه بر برخورد با خریداران با فروشندگان  اراضی کشاورزی و دستگاه های که به صورت غیر قانونی به این زمین ها خدمات ارائه می کنند برخورد جدی خواهد شد .

انتهای پیام / ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین های کشاورزی تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز پنجشنبه «علی تیشه کنی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «حامد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروز آباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور