Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احسان موُمنی با اعلام خبر تصادف مرگبار پراید در بزرگراه آیت‌الله سعیدی اظهار کرد: ساعت  ۱۵:۳۵  ظهر روز گذشته  یک فقره تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آیت‌الله سعیدی سعیدی، روی پل آزادگان از طریق مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ به اپراتور مرکز منطقه ۱۸ پلیس راهور فاتب گزارش و بلافاصله تیم کارشناسی منطقه مذکور در موقعیت حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با حضور عوامل پلیس راهور در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پیکان که در این مسیر به سرعت در حال حرکت بوده، به شدت با گاردریل وسط این بلوار برخورد کرده است.

وی بیان کرد: راننده پیکان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله‌نقلیه ناشی  از علت خستگی  و خواب‌آلودگی قادر به کنترل خودرو نبوده و به شدت با گاردریلهای وسط بلوار برخورد کرد که قسمتی از گاردریلها نیز وارد بدنه پیکان شد.

به گفته این مقام انتظامی، متأسفانه در این حادثه سرنشین این پیکان که خانمی مسن و حدوداً ۷۵ ساله بود بر اثر شوک ناشی از این اتفاق و حادثه در دم فوت کرد. 

مؤمنی یادآور شد: رانندگان محترم قبل از شروع حرکت استراحت کافی داشته باشند، حین حرکت از کمربند ایمنی استفاده کرده و در ساعات خلوتی معابر با سرعت مطمئن حرکت کنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ متذکر شد: سرعت مطمئن سرعتی است که راننده بتوانند در صورت وقوع خطر وسیله‌نقلیه را به راحتی کنترل کند.

۴۷۴۷

کد خبر 1430296

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اورژانس پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران